Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

30.06.2023

Razgovori koji daju rezultate

Ja nikad nisam bila za telefoniranje. Čini mi se kao mi je svaki važan telefonski razgovor bio totalni fijakso. Činjenica je da ako ste stalno na telefonu zbog posla ili obavite tu i tamo tek pokoji poziv, poznavanje osnova pravilnog telefoniranja je...

Više
28.06.2023

Konvergencija mijenja lice poslovanja

Nedavne tehnološke inovacije omogućile su neke prilično nevjerojatne značajke. Na primjer, VoIP telefonske centrale revolucionizirale su način na koji i koliko tvrtke komuniciraju jedne s drugima. Budući da su VoIP telefonske centrale postale ...

Više
26.06.2023

Zašto je povjerenje bitno

Budimo iskreni: teško je znati kome danas vjerovati. U poslovnom svijetu su sitna slova u ugovorima i prešučivanje bitnih informacija postala svakodnevica. Jeste li ikad kontaktirali svog operatera s namjerom da prijavite kvar na telefo...

Više
24.06.2023

Implementacija VoIP telefonske centrale

Neki od „najgooglanijih“ termina u telefoniji su telefonska centrala, VoIP telefonija, virtualna telefonska centrala, cloud telefonska centrala, itd., međutim ukoliko ste googlali postavljanje VoIP telefonske centrale ili implementacija t...

Više
22.06.2023

Jabra istraživanje

Ako već niste čuli, Jabra (naš partner) upravo je objavio sjajna zapažanja iz svog poslovnog istraživanja. Ovo su tri najbolja zaključka: 1. Unificirane komunikacije zauzimaju primat u poslovnom svijetu. Prema poslovnom istraživanju JABR...

Više
20.06.2023

BMW značajke telefona

Naš call centar ima svoje tri zvjezdane značajke - najmoćniji alat za obuku i upravljanje našim agentima – Upad/ nadzor/ šapat (eng. Barge, Monitor, Whisper). Zašto? Zbog svog utjecaja na upravljanje i obuku, kao i c...

Više