Telefonski sustav koji povezuje

vaše telefone, računala i poslovne aplikacije

...

Osiguranja

Na vrlo konkurentnom tržištu osiguranja, zašto ne bi vaša Služba za korisnike bila ključna prednost koja čini razliku? Komunikacijska rješenja iz Skvida mogu pomoći vašoj agenciji i pogurati njezinu produktivnost, isporučiti vrhunski doživljaj korisniku i poboljšati učinkovitost, a jednako vam uštedjeti novac.

Povećajte produktivnost agenata: Pratite status svojih agenata u realnom vremenu, bez obzira jesu li u uredu ili na putu. Generirajte Izvješće o pozivima da biste pratili važne podatke poput odlaznih poziva i trajanja poziva. Snimajte dolazne pozive za potrebe osposobljavanja djelatnika, te za poboljšanje prodajnih vještina i poboljšanje usluge kupcima.

Učinkovitija suradnja: Rješenja iz Skvida povezuju vaše telefone, računala i druge važne poslovne aplikacije, u jednu jednostavnu ploču za korištenje. Agenti mogu upućivati pozive, napraviti raspored sastanaka, provjeriti govornu poštu, slati fakseve, razgovarati s kolegama, sve to na jednom zaslonu računala.

Poboljšana Služba za korisnike: Nemojte držati klijente na čekanju dok tražite povijest njihovih zapisa u svojoj evidenciji, dok nabrzinu preuzimate datoteke s CRM-a. Poboljšane govorne funkcije kao što su govorna pošta na e-mail znači da se možete vratiti brže u poziv ili pozivatelje brže usmjeriti odgovarajućem agentu.

Ostanite povezani, gdje god se nalazili: Korištenjem Pronađi me / Slijedi me rješenja, proslijedite vaše uredske pozive na mobitel, kuću ili bilo koji drugi broj koji želite. Smanjite troškove, a ne značajke: Naše napredne značajke dolaze s našom standardnom telefonskom centralom, tako da možete smanjiti ostale, režijske troškove, a povećati komunikaciju, suradnju i učinkovitost.

Jednostavan chat unutar tvrtke: Pošaljite instant poruku koja štedi vrijeme, dok nemate nikoga u društvu ili tvrtki da odgovori na pitanja ili riješi problem kupca.