Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

BMW značajke telefona

Naš call centar ima svoje tri zvjezdane značajke - najmoćniji alat za obuku i upravljanje našim agentima – Upad/ nadzor/ šapat (eng. Barge, Monitor, Whisper). Zašto? Zbog svog utjecaja na upravljanje i obuku, kao i cjelokupno iskustvo kupaca.

Što je upad/nadzor/ šapat (eng. Barge, Monitor, Whisper)?

Upad/nadzor/šapat je trio značajka naših call centara. Softverska mogućnosti koja pomaže voditeljima call centara i šefovima da treniraju zaposlenike, osiguraju kontrolu kvalitete i poboljšaju zadovoljstvo kupaca.

Upad, kao što mu sam naziv govori, omogućuje upad u poziv kao punopravnom sudioniku telefonskog razgovora.

Nadzor za uživo slušanje razgovora između agenata i kupaca, bez upadanja i prekidanja.

Šapat vam omogućuje da kažete nešto svog agentu, dok pozivatelj neće čuti apsolutno ništa.

Mi nismo jedini proizvođač call centara koji nudi ovu mogućnost, naravno. Međutim, što je ono što razlikuje Skvidovu BMW značajku od ostalih?

Sve što je potrebno je - jedan klik.

Vjerujete li da većina operatera dan danas traži upotrebu zvjezdice ili ljestava na stolnim telefonima za call centar što voditeljima potroši 30-ak sekundi dragocjenog vremena razgovora? Ako ste ikada radili kao voditelj call centra, znate koliko je malo potrebno kupcu da postane nezadovoljan - i obrnuto. Svaka sekunda je važna.

Jedan klik, točnije trenutni pristup je ono što razlikuje BMW značajku iz Skvida od ostalih i kao takva je ugrađena u našu platformu objedinjenih komunikacija.

Ovaj moćni softverski trio za call centar je opcija koju mora imati svaki tim koji radi s korisnicima putem poziva, uključujući Službu za korisnike, odjele nabave i prodaju. Ove značajke daju prednost bilo kojoj grani industrije, bez obzira što su neki više ili manje ovisni o načinu postupanja s pozivima od drugih. Na primjer, osiguravajuća društva strašno vole ove značajke jer putem njih kontroliraju prodaju i pružanje usluga i protok informacija klijentima.

Zadnje što trebate znati o upadu/nadzoru/šaptu je da je - za razliku od marke automobila s kojim dijeli iste inicijale - iznenađujuće pristupačna. Licenca po agentu za call centar je izrazito povoljna, a možete je i isprobati besplatno. Nazovite nas i saznajte kako!

Podijeli: