Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Jabra istraživanje

Ako već niste čuli, Jabra (naš partner) upravo je objavio sjajna zapažanja iz svog poslovnog istraživanja. Ovo su tri najbolja zaključka:

1. Unificirane komunikacije zauzimaju primat u poslovnom svijetu.

Prema poslovnom istraživanju JABRA-e, do dvije trećine mikro i malih će koristiti unificirane/objedinjene komunikacije u naredne dvije godine. Mala i srednja poduzeća koja žele ostati ispred konkurencije, trebaju što ranije prihvatiti ovu tehnologiju dok je još svježa.

2. Komunikacijske tehnologije su presudne za uspjeh mikro, malih i srednjih poduzeća.

Polovica ispitanih je izjavila da su im naglavne slušalice apsolutni prioritet. Neki navode i mobilnost poziva kao jedan od visokih prioriteta. U konačnici, u Jabra-i su utvrdili da su radnici koji su opremljeni s  naglavnim slušalicama 25% više angažiraniji u svojim poslovima.

3. Male smetnje = veliki gubici.

Prosječni zaposlenik se ometa u radu svake tri minute, a može proći i do 25 minuta dok se ponovno usredotoči. Za mikro, mala i srednja poduzeća, svaka sekunda produktivnosti se broji! Najbolja obrana od ometanja, posebno u okruženju opsluživanja korisnika je odgovarajući komunikacijski alat koji osigurava aktivno i pasivno ignoriranje buke .

Poruka je vrlo jednostavna: ako ste mikro i mali poduzetnik u potrazi za isticanjem svoje konkurentnosti, pravo je vrijeme za nadogradnju. Da biste saznali više o Skvid unificiranim rješenjima/objedinjenim komunikacijama i povećanju produktivnosti JABRA-a slušalicama, kontaktirajte nas.

Podijeli: