Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Razgovori koji daju rezultate

Ja nikad nisam bila za telefoniranje. Čini mi se kao mi je svaki važan telefonski razgovor bio totalni fijakso. Činjenica je da ako ste stalno na telefonu zbog posla ili obavite tu i tamo tek pokoji poziv, poznavanje osnova pravilnog telefoniranja je apsolutno neophodno. Dapače, vaši maniri tijekom telefoniranja mogu u sekundi definirati vaš poslovni odnos. Usavršavanje umijeća uspješnog telefoniranja zahtjeva vježbu i trening i gledajući na duge staze, zaista se isplati. Ja vam donosim četiri savjeta koja će vam pomoći da izvučete najbolje od svakog telefonskog razgovora.

1. Predstavite se

Uvod je prva stvar koju druga strana čuje i on će oblikovati tijek cijelog razgovora. Neki ljudi se mogu zbuniti i preskočiti najbitnije, što je zapravo vrlo štetno. Reći "dobar dan, Marta je pri telefonu" čini se očigledno, ali iznenadili biste se koliko ljudi zaboravlja probiti led s brzim uvodom.

Eventualno kratki razgovor oko uobičajenih tema može biti odličan način kao blagi uvod u stvarnu temu razgovora.

2. Budite sigurni

Samopouzdanje puno znači. Može stvoriti dojam da ste puno sposobniji negoli zaista jeste ili još bolje, može ispravno izraziti razinu stručnosti koju imate. Obrnuto, plašljivi sugovornik možda neće biti u mogućnosti u dovoljnoj mjeri prenijeti njegovu ili njezinu stručnost i entuzijazam za temu koju  želi predstaviti i o kojoj želi razgovarati.  
Mnogi ljudi se osjećaju dosta sigurno dok razgovaraju na telefon pa mislite i da tako zvuče, međutim to nije uvijek istina. Reproduciranje vašeg glasa je dobar način da biste dobili predožbu o tome kako zvučite s druge strane. Nastavite s opetovanim reproduciranjem svog glasa sve dok ne osjetite da je baš to sondiranje ono koje najviše želite predstaviti.

3. Budite uporni

Asertivnost i povjerenje idu ruku pod ruku – asertivni sugovornik preuzima inicijativu i kontrolira tijek razgovora na pristojan način. Kako je asertivnost suprotna pasivnosti, a i dok pasivnost ima svoje mjesto kod ublažavanja sukoba, često se definira kao slabost.
Iako postoji tanka linija između ljubaznosti i ležernosti, i preuzimanje inicijative je vještina vrijedna treniranja koja također doprinosi vođenju uspješnog telefonskog poziva.
Najuporniji korak kod izgradnje uspješnog telefonskog poziva je zapravo samo činjenje poziva. Začudili biste se kada biste znali kako poziv može zaustaviti neke ljude da ga uopće obave zbog straha, nesigurnosti i sumnje što reći i kako reći.
Budući da vas sugovornik ne može vidjeti, često dođete u napast da prikriveno nadoknađujete druge poslove dok pokušavate uspješno telefonirati. Ne samo da ćete propustiti kritične točke u razgovoru, već će slušatelji čuti nespretne pauze i ton distrakcije u vašem glasu. Prema tome, budite fokusirani tijekom razgovora kako biste izbjegli da zvučite dosadno.

4. Poštujte red

Važno je da se zna red jer tako druga osoba zna da je slušate i da ste zainteresirani za ono što vam ona ima za reći. Osjeća se pozitivno i samopouzdano i na takvom osjećaju temelji i telefonski poziv. Kao posljedica tih dobrih osjećaja, biti će otvorenija za ono što imate za reći.

Uzajamna dobra volja sugovornika je idealna platforma za dobru prodaju, obavljanje posla ili nove poslovne kontakte i to će postaviti sve buduće pozive na konstruktivne temelje s istim pozitivnim osjećajem.

Za više informacija o tome koliko jednostavno korištenje VoIP telefonskih centrala može pomoći vašoj tvrtki, ne ustručavajte se nazvati Skvid i razgovarati s nama već danas.

Podijeli: