CLOUD+ privatna virtualna telefonska centrala
Podrška kritičnim sustavima u fatalnom okruženju.
Iskoristite prednosti virtualne telefonske centrale s Enterprise mogućnostima i dodatnom sigurnošću koju pruža privatna telefonska centrala (dedicated server). Takve telefonske centrale namijenjene su tvrtkama s uredima na više lokacija, te brzim rastom poslovanja. Omogućuju potpunu kontrolu nad postavkama telefonskog sustava u sigurnom okruženju, bez povećanja troškova podrške i održavanja koje zahtijevaju klasične telefonske centrale. Telefonske centrale visoke dostupnosti (high availability) podržavaju kritične poslovne sustave i opslužuju korisnike u slučaju prirodne katastrofe ili druge vrste havarije (potres, požar, poplava, devijacija lokacije).
Ključne mogućnosti
NAJVIŠA RAZINA SIGURNOSTI
CLOUD+ virtualna telefonska centrala je smještena na privatnom (dedicated) serveru u vlastitom data centru u Hrvatskoj. Oprema ima dvostruko napajanje i hlađenje, a energetski sustavi imaju jedan dodatni resurs. Prisutne su sve mjere fizične zaštite mreže i IT sustava.
SVE ŠTO TREBATE SU TELEFONI
Usluga CLOUD+ omogućuje korištenje virtualne telefonske centrale bez kapitalnih ulaganja. Troškovima upravljate sami smanjujući ili povećavajući korištene resurse (telefone) prema vršnim opterećenjima sustava.
BEZ DODATNIH IT TROŠKOVA
CLOUD+ telefonski sustav ne zahtijeva dodatan trošak investicije u infrastrukturu, zaštitarske službe niti osoblja.
Potpuna fleksibilnost kako bi sustav radio brzo i pouzdano.
CLOUD+ virtualne telefonske centrale koriste naše standardne postavke ili pogone rješenja krajnjih korisnika sukladno njihovim individualnim potrebama. Tim rješenjima upravljaju IT stručnjaci koji posjeduju znanja o administraciji sustava. Različite razine kontrole kojima udaljenim pristupom pristupaju korisnici sustava - od jednostavnih korisnika do voditelja odjela i administratora sustava, omogućuju korisniku ispunjavanje svrhe poslovanja.
Zašto odabrati S://phone CLOUD+?
- Bolje mogućnosti
- Neusporediva pouzdanost
- Lakše postavljanje
- Podršku koja uključujući dostupnost 24x7
- Veće mogućnosti prilagodbe
- Niži troškovi
- Real-time, online nadzor i izvješća