Korisnička podrška
Podrška omogućuje svim korisnicima naših usluga naprednu tehničku podršku od strane educiranih djelatnika, namijenjena je za svakodnevno korištenje naših suvremenih tehnologija i usluga, za brzo i jednostavno tehničko podešavanje, pristup sustavima, aplikacijama i uslugama.
Kontaktirajte na pozivom na broj 01/444 0000 za prijavu poteškoće ili nam pišite podrska@skvid.hr. Na svaki vaš upit odgovaramo u najkraćem mogućem roku!
Na brz i jednostavan način riješite poteškoće podrškom na daljinu na vašem prijenosnom ili osobnom računalu. U slučaju kada podršku pružamo udaljenim spajanjem na korisnički uređaj, prethodno je neophodno da korisnik preuzme i pohrani aplikaciju za udaljeno spajanje na uređaj. Nakon preuzimanja aplikacije, istu je moguće pokrenuti bez prethodne instalacije. Korisnik odobrava pristup uređaju u svrhu pružanja i provođenja tehničke podrške, prilikom čega je cijelo vrijeme na telefonskoj vezi s djelatnikom.
Pošaljite upit putem kontakt forme. Na raspolaganju smo 0-24.
Lokacija
Jalševečka cesta 4010040 Zagreb Hrvatska