Uredi na više lokacija

Djelatnici na putu ili rade od kuće

...

Povezati udaljene urede

Spojite svoje podružnice i djelatnike i optimizirajte Vaš uspjeh!

Podružnice tj. uredi na više lokacija su danas više pravilo nego iznimka. Kako vaša tvrtka raste, to može biti strateški konkurentna prednost biti prisutan na glavnim tržištima gdje su vaši kupci / korisnici. Međutim, važno je da se te podružnice ne osjećaju kao otoci koji se moraju sami uzdržavati. To je razlog zašto su SKVID unificirana rješenja dizajnirana kako bi vam olakšala lako spajanje vaše tvrtke s resursima na više lokacija. Uostalom, vaši zaposlenici su najučinkovitiji kada mogu utjecati jedni druge, kao da su svi na istom mjestu. Od pregleda statusa prisutnosti djelatnika u stvarnom vremenu, do biranja skraćenih brojeva (ekstenzija) diljem lokacija, dijeljenja virtualnih konferencijskih sala; naša unificirana rješenja objedinjuju distribuirana rješenja i čine ta sredstva zajedničkim, na raspolaganju svima u svakom trenutku. Pristupajući na drugačiji način ovom problemu, možemo pomoći našim korisnicima uštedjeti i do 50% na njihovim trenutnim mjesečnim naknadama.

Spojite svoje zaposlenike

S našom desktop aplikacijom u unificiranim rješenjima, vaši zaposlenici mogu raditi zajedno kao da doista i jesu zajedno. Ona im omogućuje da komuniciraju učinkovitije pružajući im više načina povezivanja, uključujući telefonske pozive, virtualne sobe za sastanke, instant poruke, SMS chat ili e-mail. Sve to s par jednostavnih klikova mišem.

Spojite svoj Kontakt centar (Call centar)

SKVID rješenja omogućuju vam da kombinirate standardne korisnike s korisnicima kontaktnih centara neprimjetno na jednom sustavu. Ne morate ulagati u više rješenja koja zahtijevaju integraciju kako bi radila kao jedan sustav. A naši „redovi čekanja“ (verzija dizajnirana za kontakt centar korisnike) omogućuje zaposlenicima kontaktnih centara da rade što je učinkovitije moguće, a također omogućuje vođi tima praćenje i upravljanje svojim timom uz minimum napora.

Spojite resurse

Iskoristite prednosti zajedničkih značajki koje zaposlenici mogu dijeliti na više lokacija, kao što su virtualne dvorane, integrirani glasovni odgovor, automatizirana raspodjela poziva i detaljno izvješćivanje. Jedno rješenje iz SKVID-a može služiti potrebama svih vaših zaposlenika - bez obzira na to gdje rade.