CLOUD telefonski sustavi

i ušteda novca na ušteđenom vremenu

...

Povećanje produktivnosti

U današnjem poslovnom okruženju svi koristimo fragmentirane komunikacijske metode uključujući stolne telefone, mobitele, e-mail, fax, chat i / ili video. Ako njima ne upravljate pravilno, to može dovesti do fragmentirane produktivnosti. Minute pa čak i sate vaši djelatnici mogu izgubiti čekajući informacije koje su im potrebne. Djelotvorno ujedinjujući komunikacije preko različitih kanala možemo ubrzati poslovanje i smanjiti vrijeme reagiranja na izazove i prilike. Uklanjanje ovih prepreka može donijeti vašem poslovanju bitne prednosti:

  • Eliminirati neučinkovitost
  • Ubrzati donošenje odluka
  • Povećati prihode
  • Sniziti operativne troškove

Zamislite dobrobiti rješenja kad bismo zaposlenike mogli kontaktirati na jedan broj – bilo da se nalaze za svojim prijenosnim računalima, tabletima, stolnim računalima ili pametnim telefonima - bilo gdje i bilo kada.

Prema nedavnom istraživanju, 50% inženjera potroši svoje radno vrijeme na neproduktivne ali potrebne zadatke kao što su raspoređivanje sastanaka, praćenje kolega, kupaca ili partnera da pronađu informacije i donesu odluke. "Utjecaj neučinkovitih komunikacija pokazuje potrebu za neposrednom promjenom ", rekao je Steve Taylor, urednik i glavni i izdavač za Webtorials, vodeći svjetski magazin za promicanje kvalitete radnog menadžmenta.

Naše desktop rješenje će pojednostaviti ove operacije kako bi se povećala produktivnost i kako bi se bolje služilo svojim klijentima. U prosječnoj tvrtki s 50-ak visokoobrazovanih djelatnika, ta dva sata dnevno se mogu prevesti na gotovo milijun eura svake godine u povratu produktivnosti. Prednosti naših unificiranih komunikacija uključuju:

  • poboljšanu Službu za korisnike kroz poboljšanu dostupnost
  • povećanu fleksibilnost kroz praktički neograničenu skalabilnost: za aktivnosti za koje su do sada bili potrebni dani, pa čak i tjedni, sada se mogu obaviti u nekoliko sati ili čak minuta
  • snižavanje operativnih troškova za 40% ili više, a eliminirajući rizik od zastarijevanja tehnologije i izbjegavajući potrebu za zapošljavanjem i osposobljavanjem tehničkog/informatičkog osoblja