Primarna zadaća

održati zadovoljstvo svojih kupaca

...

Poboljšati komunikaciju s kupcima

Agenti Službi za korisnike, call centar agenti, djelatnici i prodajni predstavnici - što oni imaju zajedničko? Njihova je primarna zadaća održati zadovoljstvo svojih kupaca i dobar odnos s njima ubuduće. Pružanjem svojim djelatnicima neometan pristup do svih informacija koje su im potrebne i kada su im potrebne ( bez obzira na to gdje se nalazili ) je neophodno ako želite ostati ispred konkurencije. Skvid omogućuje vašoj tvrtki da čini upravo to i više, ugrađujući značajke call/kontakt centara izravno u svoja rješenja, bez skupih dodatnih troškova.

Bilo da koristite našu telefonsku centralu smještenu u Vašoj tvrtki ili rješenje u oblaku, naše rješenje za call/kontakt centre je inovativno, objedinjeno u jedno rješenje, s arhitekturom otvorenih standarda za više kanalne interakcije, kao SIP i VoIP. Pokazalo se da naši kupci uštede u prosjeku 23% u usporedbi s tradicionalnim kontaktnim centrima a ostvaruju prosječno povećanje produktivnosti od 14%.

Napredne značajke Call/Kontakt centra

Istraživanje koje smo proveli je pokazalo da su krajnji kupci spremni platiti 20% više za neki proizvod ili uslugu ukoliko dobiju izvrsnu podršku i uslugu. Nadalje, da bi vaša tvrtka dosegnula tu razinu usluge korisnicima, Skvid Vam nudi Enterprise značajke kontakt centra, uključujući:

  • Višestruki glasovni izbornici i neograničeni broj korisnika u redu čekanja
  • Automatska distribucija poziva i preusmjeravanje poziva djelatnicima na osnovu vještina
  • Nadgledanje poziva, šaptanje za vrijeme razgovara (pomoć djelatniku call centra, koju krajnji korisnik ne čuje) i snimanje poziva djelatnika call centra
  • Nadzor nad statusom agenata
  • Grafičko izvješće o redovima čekanja

Prednosti rješenja Call/Kontakt centra iz Skvid-a

Povećana fleksibilnost: Vaše dinamično poslovno okruženje se brzo može promijeniti na temelju količine poziva, ciljanih prihoda i same razine Službe za korisnike na kojoj se nalazite. Uz oblik pristupa plaćaj kako rasteš, naše rješenje omogućuje dodavanje novih mogućnosti ili korisnika u roku od par sati, a ne tjedana.

Smanjeni početni i ostali troškovi: Skvid ima najnižu fiksnu mjesečnu naknadu po korisniku, omogućujući Vašoj tvrtki da uvede telefonski sustav uz minimalne početne troškove te da kasnije ima precizan proračun za ostale mjesečne troškove.

Interaktivni desktop klijent: Vaš šef Službe za korisnike treba brz pristup raznim informacijama u bilo kojem trenutku. Naša desktop aplikacija je intuitivna, jednostavna za korištenje i ujedinjuje vaše komunikacijske aplikacije.

Jednostavna integracija: naš desktop klijent može uklopiti kontakte iz Microsoft Outlook-a ili Google-a, intuitivno za najbržu moguću integraciju. Potpuna integracija je također dostupna i za alate kao što su NetSuite, SugarCRM, Salesforce, VanillaSoft i ostala većina CRM aplikacija baziranih na web-u.