Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Zovite me gospođica Praktična

Ja sam tip osobe kojoj je funkcija iznad forme. Nisam rekreativni kupac, niti sam jedna od prvih korisnika nekog super uber cool komada tehnologije. Ako i izbace neku nadri verziju mog mobitela, a ako moj još uvijek radi bez greške, neću niti razmišljati o tome da si nabavim taj isti novi. Tako i moj auto, Honda Accord, je zaštitni znak srednje klase pragmatičarima.  

Zovite me „Gospođica Praktična“.Nedavno sam, međutim, morala svoj auto voziti na servis par puta da bi popravili nešto čudno. Oba puta sam dobila puno ljepši zamjenski auto za  vožnju, sa sjajnom opremom. Kakva lukava stvorenja.  Zamjenski auto s kožom,  navigacijom, parkirnim sustavom, ekranima i kamerama svugdje naokolo, baš i nije ono što „gospođica Praktična“ ima u svom automobilu. Sigurno su mislili da više neću moći živjeti bez tih silnih dodataka i opreme, i da će mi moj auto postati zamorno voziti nakon ovog.

Dodatna oprema i nadogradnje su ok, ali moj auto radi sasvim u redu za ono što mi treba. Kako se tehnologija brzo razvija, nije neobično da otkrijete kako neki dodatci ili oprema koju ste skupo platili prije nekoliko godina, sada dolaze kao standardna oprema.  

Isto vrijedi  i za poslovna telefonska rješenja. Ne tako davno, možda ste kupili standardnu PBX telefonsku centralu za svoju tvrtku. Ništa posebno, samo da prima i šalje pozive, bilježi i raspoređuje pozive, koristiti govornu poštu , itd. Osim što zahtjeva par sati rada vašeg IT osoblja, nekoliko sati tjedno održavanja da biste ju podesili  da ide ukorak s vašom tvrtkom, vjerojatno mislite da radi čisto normalno.

Istina je međutim, da biste taj trošak zaposlenika i vremena koje oni potroše održavajući staru telefonsku centralu, mogli zamjeniti svim boljim mogućnostima koje vam danas nedostaju. Unificirane komunikacije mogu osloboditi vaše IT osoblja i dati vašem poslovanju viši nivo profesionalnosti i novi sjaj koji vam nedostaje. Nove mogućnosti i korištenje alata  čini vaše izvrsno osoblje još učinkovitijim i produktivijim. Call centar (kontakt centar) funkcionalnosti će vam pomoći da svaki pozivatelj dobije odmah pravu osobu, što ih čini sretnima što su vas nazvali. I takve stvari.  Upravo sada Skvid vrši zamjenu starih telefonskih centrala za nove, što će vam zasigurno olakšati oprostiti se s tom starom praktičnom kutijom.
Mislim da se svatko zaslužuje razmaziti s lijepom, ali razumnom nadogradnjom.

Podijeli: