Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Zašto se tvrtke dvoume oko kontaktnih centara

Bez obzira na to čim se bavite ili tko su vaši klijenti, svi očekuju da vam je Služba za korisnike dobra. Ali zašto ne bi bila izvrsna?

Znam što mislite. Kontakt centri spadaju u velike tvrtke s redovima i nizovima agenata koji čekaju kupce da nazovu. Ali što ako vam kažemo da se značajke call centra uspješno primjenjuju u malim i srednjim tvrtkama sa samo dva zaposlena? Zovemo ih mikro call centrom. Tu su sve osobine MST-a koje trebate da biste upravljali svojim klijentima, a cijena nije niti približno toliko visoka, kao što mislite.

Po uvođenju mikro-kontakt centar rješenja, možete jednostavno:

  • Poboljšati zadovoljstvo kupaca, odmah ih usmjeravajući prema zaposleniku koji ih može najučinkovitije poslužiti – Usmjeravanje na osnovu vještina
  • Upravljati i nadzirati pozive u redovima čekanja u realnom vremenu (s bilo kojeg mjesta) kako biste brzo ispunili potrebe kupaca - Nadzor / Šaptanje / Upad
  • Povećati produktivnost i skratiti vrijeme zadržavanja kupaca - Automatizirana telefonska tajnica / Auto polaznici
  • Poboljšati učinkovitost s automatskim grafičkim izvješćima o redovima poziva, vremenu čekanja na liniji, napuštenim pozivima, produktivnosti agenata, duljini poziva i sl. - Mjerenje poziva

Istraživanja pokazuju da dobra korisnička podrška omogućuje tvrtkama da naplate do 20% premije na cijenu i da rješavanje zahtjeva kupaca pri prvom pozivu može pomoći smanjiti troškove podrške za 50 %. Sad su dio prošlosti sva pitanja o opravdanosti troškova koja ste imali.

Podijeli: