Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Zašto male tvrtke trebaju virtualnu telefonsku centralu

Svaka mala i srednja tvrtka (MST) se kad tad suoči s problemom kako da osigura klijentima i kupcima najviši stupanj kvalitete i profesionalnosti, dok istovremeno raspolaže sa tijesnim proračunom. Mnogi mali poduzetnici često zavide većim tvrtkama i njihovoj sposobnosti da potroše više kako bi osigurali najbolju moguću telefoniju, međutim, mi vjerujemo da nemaju razloga zavidjeti velikima, pogotovo kada je telefonska centrala u pitanju.

Virtualna telefonska centrala je centrala s kojom i najmanje tvrtke mogu imati visoko kvalitetnu telefonsku centralu i rješenje pozivnog centra (call centar) koje ima istu funkcionalnost i alate za usluge koje koristi većina velikih tvrtki. Ključ za dovođenje ove tehnologije širokim masama je oblak.

Sigurno ste već čuli za oblak - hvaljenu IT virtualnu tehnologiju koja je predmet svih poslovnih razgovora u zadnje vrijeme. Teoretski, virtualna tehnologija uključuje usluge pohranjene u udaljenim podatkovnim centrima preko kvalitetne internet veze, umjesto iz izravne infrastrukture. Za virtualnu telefonsku centralu, to znači da se poziv odvija na udaljenoj lokaciji, tako da male i srednje tvrtke (MST) ne moraju brinuti o tome da li su im telefonske instalacije i poslovni prostor uvijek u top formi.

Pokretanjem virtualne telefonije, tvrtka će ostvariti iste pogodnosti kao i sa tradicionalnom telefonskom centralom ali bez dodatnih troškova nabave i održavanja opreme. Sve dok tvrtka ima kvalitetnu internet vezu- a što je nešto što ionako svaka tvrtka mora imati - imate sve što je potrebno za korištenje virtualne telefonske centrale. U Skvidu se troškovi kreću od 249 kn mjesečno, rate su izračunate prema korisničkim potrebama, sa u potpunosti prilagođenim rješenjima.
Naravno, cijena je samo jedan dio slagalice. Jedna od glavnih prednosti virtualnih telefonskih rješenja jest da omogućava tvrtkama da učinkovito kombiniraju svoje telefonske centrale s drugim načinima komunikacije. Vaš poziv, e-pošta, chat i govorna pošta mogu se lakše ispreplitati kada su na istoj tehnologiji. Zamislite užitka kad čujete kako vaša telefonska centrala izgleda i zvuči poput telefonskih centrala velikih korporacija, a užitak pojačava činjenica da ste to ostvarili po znatno nižoj cijeni negoli te velike tvrtke. Bez obzira što je smješteno u virtualnoj tehnologiji (oblaku) i kakve značajke posjedujete, virtualna telefonska centrala i općenito virtualna rješenja su idealan izbor za svaku MST, u potrazi za rastom i razvojem.

Podijeli: