Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Zašto call centar treba nadograđivati

Većina poduzetnika misli da je pozivni centar izgledom kao zastarjela telefonska centrala, zbog činjenice što i dalje postoji previše tvrtki koje koriste stare telefonske centrale, stare modele telefona i zastarjele tehnologije uopće. Skvid sa svojim call centar rješenjima omogućuje tvrtkama da korištenjem najsuvremenije tehnologije ostvaruju značajne koristi za svoje komunikacijske strategije.

Za početak, glavni problem kod pozivnog centra je općenito njegovo ime. Uobičajeno, telefoni se koriste  kao osnovno sredstvo za razgovore, ali internet i pametni telefoni su tu paradigmu učinili zastarjelom. Današnji kupci koriste sve; od mobitela i e-pošte, preko Facebook-a i Twitter-a da ostanu u kontaktu s kupcima, tako da tvrtke moraju uzeti u obzir više od samog telefona. Upravo zato mi u Skvidu pozivni centar ili call centar nazivamo kontakt centar. Klijenti imaju široku paletu komunikacijskih sredstava na raspolaganju, a tvrtke trebaju biti ukorak s njima.

Prednosti call centar rješenja iz Skvida

Iako ovaj naziv možda zvuči nabubreno, provedba takvog sveobuhvatnog sustava čini se kao lak zadatak za većinu rastućih tvrtki. Uz VoIP i objedinjena komunikacijska rješenja iz Skvida, kvalitetan kontakt centar (call centar) je realna mogućnost. Zamislite što sve vaša tvrtka može učiniti ili koliko brzo može daleko dogurati kada djelatnici korisničke podrške podatcima i informacijama o korisnicima mogu lako pristupiti s mobilnog uređaja, laptopa, tableta ili računala od bilo kuda, za vrijeme kristalno jasnih telefonskih poziva sa zainteresiranim klijentima? Ili isplanirati koliko učinkovit kontakt centar (call centar) može biti s automatskim usmjeravanjem poziva, neograničenim redovima čekanja, snimanjem poziva i izvješćivanjem agenata?

Poduzetnici u tvrtkama s manjim budžetom gledajući sve ove sjajne mogućnosti sigurno misle da sve to poprilično košta, međutim, kontakt centar rješenje iz Skvida je pristupačnije i isplativije nego što mislite. Naši klijenti smanjuju povezane troškove telefonije za oko 23 posto, dok se zahvaljujući nama povećanje produktivnosti podiže za 14 posto. S obzirom da su kupci spremni platiti 20 posto više za robu i usluge koje pruža poslovanje s kvalitetnom uslugom, više je vjerojatno da ćete gubiti novac ako ne budete koristili naša rješenja i sustave.

I što čekate? Bez obzira na vaš proračun ili veličinu, Skvid ima call centar rješenje koje je idealno za vas.

Podijeli: