Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Zajednički, otvoreni i udaljeni radni prostori: ostanite povezani

U eri startup-ova, dijeljenje poslovnih prostora, zajednički radni prostori, uredi otvorenog tipa i udaljeni zaposlenici postaju sve češća pojava. Kako bi se zadržao korak s ovakvim načinom rada, jedinstvena komunikacijska tehnologija, posebice u zajedničkim i udaljenim radnim prostorima, treba rasti i prilagoditi se bez presedana. Pametni telefoni odigrali su golemu ulogu u odabiru principa suradnje i povezivanja koje smo vidjeli tijekom posljednjeg desetljeća. U osobnom, pa tako i u poslovnom životu, postoje i drugi načini komuniciranja u zajedničkim, otvorenim i udaljenim radnim prostorima koji su nedvojbeno učinkovitiji. Donosimo vam neke od prednosti tih novih vrsta radnih mjesta, te ćemo pokušati zajednički odrediti koji su najbolji načini za tvrtke i male poduzetnike da održe međuljudske komunikacije u 2018. godini.

Dijeljeni, otvoreni i daljinski: koje su prednosti kojih?

Jedan od primarnih razloga zašto se mnoge velike firme, čak i one dobro postavljene, prebacuju na radne prostore otvorenog plana je poticanje suradnje i inovacije. Tvrtke se rješavaju svojih tradicionalnih uredskih prostora jer, kako tvrde, „najkreativnije ideje ne dolaze dok se sjedi ispred monitora“, „te su zgrade dizajnirane da potaknu ne samo suradnju, već i inovaciju koju vidite kad se ljudi sudaraju."

Zajednički radni prostori koje prvenstveno koriste mali startup-ovi i mikro i male tvrtke, također su izvrsna mjesta za kreativne tipove za suradnju i razmjenu ideja. Međutim, kada u grupu poželimo ubaciti udaljene radnike, održavanje komunikacije s ljudima diljem zemlje ili svijeta može biti vrlo teško bez odgovarajuće VoIP usluge na mjestu. Jedinstvene komunikacije i novo lice radnih mjesta

Za sve vrste tvrtki, one davno osnovane ili svježe pokrenute, održavanje veze u različitim vrstama radnih prostorija može biti pravi izazov. Srećom, postoje jedinstvene komunikacijske i poslovne telefonske centrale dostupne svim vrstama tvrtki, baš kao što je S://VoIP poslovna telefonska centrala iz Skvida koja, između ostalog, tvrtkama nudi:

  • Snimanje poziva,
  • Personalizacija kontrola po mjeri zaposlenika,
  • Pametno usmjeravanje poziva,
  • Upravljanje neodgovorenim pozivima,
  • Detaljni izvještaji i obavijesti,
  • Analiza poziva,
  • Klikni za pozivanje,
  • Govorna pošta na e-poštu ili sms.

Ovaj sustav pojednostavljuje komunikacijski proces diljem poduzeća, bez obzira na vrstu radnog mjesta ili prisutnost udaljenih zaposlenika. Za više informacija o Skvidovim inovativnim i pametnim komunikacijskim uslugama, obratite nam se već danas.

Podijeli: