Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Zadržite visoki moral s dobrom komunikacijom

Svaka tvrtka suočava se s izazovima s vremena na vrijeme, te privremeni neuspjeh, otežana prodaja ili krizna godina, lako mogu utjecati na moral zaposlenika, posebno na početnike i male poduzetnike. Sa 2014.-om pred nama, razmišljala sam o tome kako će poslovni lideri uspjeti osnažiti svoje momčadi i zadržati visoki entuzijazam kod svojih zaposlenika u mjesecima koji dolaze.

Mi u Skvidu visoki visoki moral njegujemo transparentnošću, razmišljamo o alternativnim pristupima i potičemo timski rad i općenito djelovanje.

Kada govorimo o održavanju transparentnosti, moramo naglasiti da se ne zalažemo za "djelomičnu transparentnost", koja se javlja kada rukovoditelji zaposlenicima otkrivaju pojedinosti samo onda kada im to odgovara. U teškim vremenima, otvoreno govoriti o određenoj situaciji znatno smanjuje širenje konfuznih poruka. To je važno za otvaranje komunikacijskog kanala. Također, važno je da zaposlenici uvijek znaju što se dešava kako bi se nastavila razvijati transparentnost unutar tima.

A za to je potrebno vrijeme. Vašem timu neće biti ugodno nakon jednog razgovora - potaknite grupne rasprave : u skupinama, osobno, u paru ili putem telefona. Glasine i aluzije su štetnije za posao od gotovo bilo kojeg neuspjeha, tako da se s njima borite iskrenošću i transparentnošću.

Također, pokušajte pronaći način za okupljanje svojih djelatnika u tim kroz socijalne interakcije, kao što su npr. gablec i marenda, ili obična stanka za kavu. Druženje odvlači pažnju sa kojekakvih briga i dilema, i donosi optimizam na lice u izazovnim situacijama, ali je također i prirodni način za kreativan rad u kojem će se graditi povjerenje.

Stvaranjem uspješne, društvene komunikacijske strategije u sve više virtualnom radnom okruženju, može biti jako teško, naravno - mnogi od nas radije pošalju e-mail negoli nazovu, odu na chat umjesto do kolege u susjednoj sobi. Nedavno je naš poslovni magazin imao odličan intervju s Katarinom Lemac, osnivačicom tvrtke specijaliziranom baš za virtualnu komunikaciju. U članku su obradili neke pristupe za uspješno virtualno komuniciranje.

Lemac je objasnila važnost pronalaženja komunikacijske strategije za svakog pojedinca. Neki zaposlenici će biti zadovoljni s e-mail komunikacijom, dok drugi žele verbalnu interakciju. Kao jedan od najučinkovitijih pristupa preporučila je vizualno komunikacijske tehnologije.

"Svaki put možete potpuno iskoristiti tu vrstu tehnologije, hoćete, sve više i više", rekla je.

To nas vraća na našu preporuku da obuhvatite različite pristupe. Svi moramo učiti iz naših neuspjeha i velika je prednost vlasnika male tvrtke zato što može eksperimentirati postepeno, bez dugotrajnog procesa planiranja.

Podijeli: