Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

VoIP usluge: fokus na iskustvu krajnjeg korisnika

Kako VoIP usluge nastavljaju sa strelovitim rastom, operateri sve više shvaćaju važnost iskustva krajnjeg korisnika kako bi poboljšali stopu svoga rasta i prihode.
Dobavljači sve više rade kako bi pružili zadovoljavajuće iskustvo svojim klijentima, uglavnom kroz povećanu provedbu VoIP tehnologije. VoIP tvrtke trebaju osmisliti svoju ponudu na način da budu razumljive za uporabu i prihvatljive svakom klijentu,  primjenjive svim zahtjevima rada i alata korisnika, onako kako je to i u Skvidu.

Primjećujemo da tvrtke sve više rade na poboljšanju izlaznih kampanja kojima nastoje predstaviti svoje usluge i  proizvode, a potom mišljenja, očekivanja i iskustva potrošača i korisnika koriste za poboljšanje ponude i postizanje zadanog cilja. Na taj način, donedavno nezainteresirani korisnik će biti skloniji tome da uzme novi proizvod ili uslugu, uz poboljšano korisničko iskustvo.

Kako bi se dodatno poboljšalo iskustvo krajnjeg korisnika, poslovni i IT profesionalci se moraju usredotočiti na razumijevanje potreba svojih kupaca po različitim industrijama i sektorima. VoIP operateri trebaju redovito komunicirati s kupcima i klijentima, otkrivati što najviše koriste i što bi im moglo koristiti kako bi poboljšali svoju ponudu. Prema anketi koju smo u Skvidu proveli sa našim korisnicima, 38 posto naših korisnika je promijenilo prijašnjeg operatera jer im nije pružena usluga prilagođena njihovim potrebama, te dodatnih 21 posto je napustilo prijašnjeg operatera jer su svrstani u pakete „ svi klijenti imaju slične potrebe“. Naravno da to nije uvijek istina. Svaka djelatnost ima svoje potrebe, jednako kao što mobilni djelatnik koristi drugačije alate od djelatnika u uredu.

Osim izmjena ponuda uvjetovanih različitim klijentima i djelatnosti kojima se bave, kako tehnologija napreduje, korisnik će sve više očekivati od usluge koje koristi. Za očekivati je da će klijenti zahtijevati od VoIP usluga da učinkovito ispune ulogu naslijeđenih komunikacijskih sustava, jednako  kao što će se davatelja usluga prebaciti sa lokalnih na IP mrežu. Na ovaj način korisnici će koristiti VoIP ne samo za komunikaciju, već i za slanje i primanje poruka, pa čak i za povezivanje sa sigurnosnim sustavima putem ugrađenih modema. Operateri moraju predvidjeti rastuće potrebe svojih korisnika kako bi se ispunila očekivanja i poboljšalo krajnje korisničko iskustvo.

Podijeli: