VoIP telefonska centrala - neočekivane prednosti
VoIP telefonska centrala može ponuditi mnoštvo prednosti za korisnike u različitim poslovnim sektorima. Mnogo je toga napisano o mogućnostima, uštedi i prednostima takvih poslovnih telefonskih centrala. Međutim, postoje određene značajke specifične za VoIP tehnologiju koje su relativno nepoznate široj masi korisnika. Pogotovo u manjim organizacijama, VoIP telefonska centrala može poboljšati ugled tvrtke kroz sveobuhvatne tehnologije koje se najčešće koriste u velikim firmama. To uključuje pozdravnu poruku, glasovni izbornik po različitim odjelima, jednostavan odabir pojedinaca. Osim toga, neki VoIP sustavi također nude virtualni predbroj koji se može koristiti za razlikovanje različitih lokacija (podružnica) ili više međunarodnih lokacija. Korištenjem ove vrste usluga, poduzeće bilo koje veličine može zvučati profesionalnije i ozbiljnije svojim pozivateljima.
VoIP usluge nude podršku za mnoštvo aplikacija koje se koriste u poslovnoj praksi danas. To uključuje glas, video, prisutnost, poruke, prijenos sadržaja i još mnogo toga. Sve ove mogućnosti su dostupne i podržane od strane VoIP poslovnih telefonskih usluga, a može pomoći firmi u povezivanju zaposlenika unatoč geografskoj lokaciji.
Još jedna slabo poznata značajka mnogih VoIP usluga jest virtualno faksiranje ili „Fax na mail“. Umjesto da koriste zastarjelu tehnologiju za fakseve, korisnici mogu koristiti svoju VoIP telefonsku centralu kao sustav za slanje i primanje takvih poruka, bez potrebe za papirom, tonerom ili uređajem.
Osim toga, VoIP sustavi imaju sposobnost da se besprijekorno integriraju s drugim tehnologijama zato što sve ide putem SIP protokola. Iz tog razloga, tehnologija koju nudi Skvid, može biti jedinstvena s drugim komunikacijskim sustavima unutar organizacijske infrastrukture.
Za optimalnu kontrolu nad sustavom, većina prižatelja VoIP usluga nudi i sučelje za upravljanje korisnicima. To osigurava vidljivost i nadzor, vrijedne sposobnosti administratorima i komunikacijskoj sigurnosti.