Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

VoIP telefonija cvate dok je fiksna u opadanju

Nedavno istraživanje pokazalo je da je tržište fiksne telefonije u opadanju (sa snažnom tendencijom pada) ustupajući mjesto mobilnoj telefoniji i VoIP telefonskim sustavima. Na području cijele Europe, VoIP usluga pokazuje nevjerojatnu  stopu rasta, s tendencijom utrostručivanja broja korisnika do 2014. godine.

Prema istraživanju,  troškovi su glavni  razlog prijelaska na VoIP telefoniju, dok su mobilnu i fiksnu telefoniju korisnici okarakterizirali kao skupu i nepouzdanu uslugu. Načelno, fiksne linije su lošije kvalitete i na fiksnoj su lokaciji, dok je VoIP više mobilan, prenosiv i daleko  poznatiji po visokoj kvaliteti zvuka/glasa i ima najbolju vrijednost za dani novac od bilo koje druge usluge. Osim toga, VoIP pruža razne mogućnosti koja druga rješenja ne nude, poput snimanja poziva, prosljeđivanja poziva, redove čekanja i konferencije,  mobilnu podršku i ostalo. Uz  dostupnost VOIP-a, te značajke sada su postale stvarnost za male i srednje tvrtke, dopuštajući im da se nastupaju učinkovitije od većih tvrtki.

Uz telekom industriju koja lagano prelazi na IP telefoniju, ostale komunikacijske usluge kao što su objedinjene komunikacije, mogu se lakše definirati za poslovnu uporabu. Unificirane komunikacije se mogu lakše provesti s VoIP-om nego s drugim govornim rješenjima i mogu donijeti još više poboljšanja u tvrtku nego sami IP PBX. Unificirane komunikacije omogućuju jednostavnost komunikacije unutar i izvan ureda, objedinjavanje svih komunikacija (e-pošta, telefon, chat, govorna pošta i ostalo) u jedno sučelje jednostavno za korištenje, dok djelatnici štede vrijeme i živce kontaktirajući kolege u uredu uz pomoć jednog klika.

Podijeli: