Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Virtualni call centar i njegove prednosti

Brže negoli ikada ranije, tvrtke uviđaju da usvajanjem virtualne tehnologije za sve namjene ubrzavaju, pojeftinjuju i olakšavaju rad sa klijentima, a isto vrijedi i za virtualne telefonske centrale i virtualne call centre. Virtualni call centar smanjuje troškove, brzo vraća uloženo  i omogućuje udaljeni pristup svojim korisnicima. U Hrvatskoj od oko 34 posto ispitanih tvrtki koje koriste pozivni centar, 12 posto koristi virtualni call centar a dodatnih 22 posto planira uvesti virtualni call centar do 2017. kao sredstvo za optimiziranje resursa kako bi se zadovoljilo brzo mijenjanje zahtjeva potrošača. Što više tvrtki bude koristilo virtualne call centre, tim će više njihovih korisnika dobiti sasvim drugačiji pogled na virtualne tehnologije i bitno olakšan proces poslovanja u cjelini.

Kako virtualni call centar utječe na posao i poslovanje?

Jedan od razloga zašto call centar u oblaku toliko dobiva na popularnosti jest da nema skupe i složene opreme, hardvera i instalacija u koje je do sada bilo potrebno ulagati. Zahtjevi za testiranjem i kupnjom call centra dostavljaju se putem Interneta. Programi su dinamični, do kupaca brzo stižu najsvježije informacije, što prodavateljima i agentima u korisničkoj podršci omogućuje da se lako nose s potrebama potrošača. Kupci su u konačnici sretniji zbog učinkovitosti predstavnika, a tvrtke će imati manje rizika od potencijalnog gubitka posla.

Virtualni call centar se najučinkovitije koristi u svrhu brzih reakcija za djelovanje i oporavak kod katastrofa i nesreća, što omogućuje organizacijama da brže i učinkovitije reagiraju. U takvim slučajevima, a kada call centar koristi zemaljske linije, djelatnici tvrtke moraju biti na lokaciji gdje je smješten call centar. Drugačije, kada tvrtke imaju virtualni call centar, tehnologija u oblaku omogućuje pristup kritičnim poslovnim sustavima, aplikacijama i podatcima od bilo kuda, pa tako i u slučaju nesreće i katastrofe, kada su tvrtke u mogućnosti pristupati, osigurati i zadržati važne podatke kojima nije onemogućen pristup, dapače, dostupne su bez prekida ili uz minimalne prekide. Naše statistike potvrđuju da virtualni call centri imaju 36 posto manje zastoja i prekida. Uobičajeno, 18 posto virtualnih call centara radi izvještaj o ažuriranju planova za oporavak od katastrofe najmanje jedanput u tromjesečju, a 11 posto virtualnih call centara radi svoju sigurnosnu kopiju barem svakih sat vremena.

Call centar u oblaku (virtualni call centar) nudi bolji povrat ulaganja. Virtualni call centar ima manje godišnje troškove vezane uz promet kupaca od uobičajenih call centara. Također, virtualni call centar ima prosječno godišnje poboljšanje prihoda od 13,1 posto. Korištenje tehnologije u oblaku smanjuje vrijeme provedeno na nadogradnju i održavanje. Call centri u oblaku su brzo dostupni za korištenje, što je ključna prednost s obzirom na dosadašnju prirodu instalacije call centara. Mnogi davatelji usluga u oblaku tvrtkama naplaćuju samo ono što koriste i ne zahtijevaju nikakva ulaganja unaprijed. Korisnici mogu pristupati virtualnom call centru od bilo kuda putem interneta tako da nema dodatnih troškova ukoliko tvrtka seli ili zaposlenici rade od kuće ili na daljinu.

Podijeli: