Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Virtualne telefonske centrale i budućnosti IT tehnologije

Što nam budućnost donosi? Ovo staro pitanje u zadnje vrijeme donosi sve modernije odgovore. Dok je veliki dio moderne tehnologije koja se koristi u firmama stara u prosjeku 10 godina, mi se neprestano radujemo svakom slijedećem tehničkom uspjehu. Za mnoge, kupnja poslovne telefonske centrale je najveća i najluđa investicija godine. A tu još ima dodatnih značajki i mogućnosti za suvremenije korištenje telefonije. Kako bi naši IT odjeli radili danas s firmama kada bi svatko s nestrpljenjem čekao da izađe noviji, bolji model nečega što koriste? Odgovor leži u fleksibilnosti i otvorenosti prema novim tehnologijama koje tek dolaze.

Posječujući i izlažući na svim važnijim IT sajmovima diljem svijeta, vidjeli smo i probali poslovne inovacije koje će iz temelja promijeniti način na koji će mnoge firme poslovati u sljedećih nekoliko godina. To uključuje Internet stvari (eng. Internet of things), analitike kupaca i daljnje dizajnerske inovacije i postignuća. Obilje podataka biti će još dostupnije i jednostavnije svima za korištenje i upotrebu. Jedna od stvari koja se nama najviše sviđa a tiče se naših telefonskih centrala jest njegova prenosivost i dodatna lakoća s kojom će se sučeljavati s različitim platformama. Korištenje nosive tehnologije će najvjerojatnije biti nešto što ćemo brže prihvatiti jer se počinje širiti kroz osobnu i poslovnu uporabu.

Jedan od najboljih načina na koji IT odjeli mogu raditi je da osiguramo i definiramo njihovu ulogu kao nosiocima znanja, kako bi se olakšalo korištenje novih tehnologija svima u firmi i poslovanju općenito. To će dovesti do toga da IT-ovci manje budu trčkarala koja kruže uokolo i ispravljaju i fiksiraju ono što su drugi zabrljali, a više oni koji provode proaktivnu ulogu unutar firme, koja postavlja moćne sustave koji iz temelja mogu potaknuti tempo kojim svi jednako tehnološki poslovno djeluju. Bez potrebe za sastavljanjem izvještaja, premještanjem snopova papira, miješanja sa datotekama, budućnost poslovanja će biti još brža od trenutne.

Nije lako razumijeti način kako se točno pripremiti za budućnost, ali najbolji izbor za većinu zaposlenih je da jednostavno budu spremni i rade sa svojim IT odjelima kako bi što bolje  razumjeli ono što im je potrebno za rad. Poznavajući ono što će doći kada dođe, odjeli i firme mogu kročiti ukorak sa najnovijim tehnološkim dostignućima.

Podijeli: