Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Upoznajte najnoviji dodatak u odjelu marketinga-komunikacijski sustav!

Današnja tehnologija - od web stranica do društvenih medija, preko QR kodova i analize kupaca - je snažan marketinški alat, te je u mnogim tvrtkama upravo odjel marketinga onaj koji nabavlja najviše tehnologije, više i od samog IT odjela. U današnjem poslovnom svijetu, tehnologija postaje najveći zasebni element tvrtke s kojim se klijent suočava.

Što se komunikacijskog sustava i telefonske centrale tiče, ima nekoliko ključnih pokretača i inicijativa koje koriste komunikacijski sustav kao glavni tehnološki aparat. Komunikacijska rješenja koja nudi Skvid imaju pozitivan utjecaj na gotovo svaku inicijativu na način na koji to stara telefonska centrala nikad ne bi mogla izvesti. Evo nekoliko najučestalijih izjava s kojima se susrećemo u poslovnim krugovima, uz primjere:

Direktori i menadžeri potroše gomilu vremena na tehnologije koje... okupljaju, prate i sintetiziraju podatke

Detaljno izvješčivanje o pozivima i automatska distribucija poziva iz Skvida kroz Izvješča        pruža tvrtkama duboki i detaljan uvid u svoje poslovne telefonske aktivnosti. Tko je zvao ili se zove, od koga, kada, koliko često. Prate se propušteni pozivi, telefonske aktivnosti zaposlenika, a dostupni su i trendovi koji vam mogu pomoći poduzeti mjere za poboljšanje usluge kupcima i učinkovitost zaposlenika.

      • personaliziraju iskustva

Skvidov sofisticirani sustav značajki poziva u redu čekanja i usmjeravanja poziva prema vještinama, pruža personalizirano iskustvo svim vašim klijentima, osiguravajući svakom pozivu da stigne odabranom djelatniku što je brže moguće.

      • poboljšavaju učinkovitost

Značajke telefonske centrale poput prisutnosti, čavrljanja, mobilnosti, sustava kontrole, ispuštanja i umetanja poziva,  mogu nadoknaditi zaposlenicima do 2 sata/ dan dopuštajući im da se što više usredotoče na rad i ono što doista pokreće vaš prihod. 

Tehnologija je postala središte svega što radimo. Pruža dostupnost u realnom vremenu  i poboljšava produktivnost i učinkovitost.

Skvid nudi značajku prisutnosti u bojama, mobilnost i Pronađi me obilježja, red čekanja u realnom vremenu, a izvješča iz povijesti se daju  tvrtkama s vidljivošču u realnom vremenu, koja može imati uvelike pozitivan utjecaj na produktivnost i učinkovitost.

Postoje temeljne marketinške tehnologije koje uvelike koriste menadžerima: automatizacija prodaje i  marketinga, te mobilnost.

Skvid ima snažno mobilno rješenje, sofisticirano i nadasve jednostavno za korištenje. Ono omogućava zaposlenicima da rade od gdje god je potrebno koristiti bilo koji uređaj, bez da žrtvuju povezanost ili dijele osobne podatke.
Broj telefonske centrale u vašoj tvrtki je drugi najvažniji podatak kada je u pitanju učestalost interakcije s kupcima. Da li vam vaša telefonska centrala pomaže u prodaji? Nitko ne voli biti na čekanju, ali ako vaši klijent baš moraju biti u redu čekanja, Skvid nudi fleksibilnu opciju „čekanja“, glasovnu poruku i glazbu „za čekanje“ što su sve značajke koje će osigurati da pozivatelj čuje Vaš marketinški sadržaj i opis usluge ili proizvoda svaki put kada vas nazove.
Skvid radi besprijekorno s mnogo CRM sustava i „back office“ rješenjima kao što je  SugarCRM i Salesforce.com, pomažući vašem prodajnom odjelu da radi učinkovitije i djelotvornije, skraćivajući prodajni ciklus.Ako imate pravu infrastrukturu na pravom mjestu da podrži vašu prodajnu kampanju,  onda imate zaštitni obruč koji vaš proizvod ili usluga zahtijeva da biste uspjeli na današnjem konkurentnom tržištu.

Ako ste u potrazi za novim pristupom kod svojih klijenata i perspektivom koja proizlazi  kada je u pitanju pozicioniranje vrijednosti komunikacijskih rješenja, razmislite i porazgovarajte o tome sa svojim menadžerom. Upitajte ga da li je vaša telefonska centrala sastavni dio vaše marketinške strategije. U većini slučajeva odgovor će biti "ne". Potom mu preporučite 20-minutni sastanak da vidi kako to izgleda kada je odgovor „da“.

Podijeli: