Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Uništeni iPhone i propušteni pozivi-prebacite se na VoIP

Vrlo je lako površno protumačiti unificirane komunikacije. Ima dosta ljudi s vrlo malo tehničkog predznanja na radnim mjestima koja zahtjevaju solidno tehničko znanje i vještine, a upravo oni su u mogućnosti zabrljati i najednostavniju stvar.
U cilju održivog stanja stvari u svijetu; počevši od tehnologije, preko hotela ili preukusne belgijske čokolade, kada nešto proizvodimo, moramo stvari napraviti maksimalno jednostavnima, tako da čak i oni s minimum znanja i vještina to mogu koristiti bez da to odmah i unište. Ovo nije moto Skvida - iako vjerujemo da bi se bedaci trebali držati podalje od stvari koje nisu za njih, a primjer tvrtke Apple, točnije nevolja s njihovim uređajem savršeno dočarava ovo o čemu pišemo. Ako želite znati zašto, pogledajte video.

Prva osoba koja je kupila iPhone 6, mladić po imenu Jack, uspio je ispustiti iz ruke prvi ikada kupljeni iPhone 6. Za razliku od prethodnih izdanja iPhonea, ovaj se nije razbio na komade ili eksplodirao. Umjesto toga, iPhone 6 (normalno izdanje) je ostao netaknut.  

Nemojte ispustiti svoju telefonsku centralu

Vaša VoIP mreža treba istu rigoroznu, precizno izvedenu razinu dizajna. VoIP/virtualna telefonska centrala trebala bi preživjeti pad ili bilo koju drugu nesreću koja je može zadesiti (zato što je za očekivati da ne znaju svi kako s njom rukovati), a dovoljno je da jedna osoba zabrlja i uništi tu krhku strukturu. Srećom, virtualne telefonske centrale su otporne  kao Fabergeova jaja i slobodno ih možete testirati (metaforički rečeno), ako vas to veseli, na drop-testu vaših objedinjenih komunikacija.  

U osnovi, unificirane komunikacije su timski rad. Zaposlenici moraju uzeti telefon u ruke ako ga žele koristiti. Trebati će im edukacija, možda i malo jači stisak muškog kolege dok ne shvate kako telefon izvaditi iz kutije (btw, tko još tako otvara kutiju? Zašto ga nije držao nasuprot sebe u slučaju da mu isklizne?).

Sljubljivanje i udruživanje zaposlenika da bi nešto zajednički stvorili je prava odlika menadžera. I još uz VoIP, i oni bez sluha će propjevati.

Podijeli: