Unificirane komunikacije - udaljenost s klikom
Unificirane ili objedinjene komunikacije. Izraz je posvuda i čini se kao super stvar da se pozabavimo njima ovih dana. Kad sam prvi put čula za izraz „unificirane komunikacije“, pomislila sam: “Wow, super zvuči, ali što to zapravo jest?" Ono što sam brzo naučila nakon što sam ih isprobala, je da su mi svi u mom uredu udaljeni s jednim klikom.
Unificirane/objedinjene komunikacije su nešto gotovo kao interaktivni imenik tvrtke, gdje svatko ima svoju posjetnicu. S jednim klikom možete nazvati, poslati poruku, e-mail, ostaviti govornu poštu, provjeriti govornu poštu i još mnogo toga. Eliminirajući vrijeme koje je potrebno dok pronađete telefonski broj ili e-mail ( s tim da možete vidjeti dostupnost djelatnika), unificirane komunikacije pomažu tvrtkama svih veličina da se povežu i postanu produktivnije.
Za bilo koju tvrtku, postoji pet osnovnih razloga zašto da uzmu u obzir prebacivanje s naslijeđenih centrala ili samostalnih VoIP telefonskih centrala na unificirane komunikacije: poboljšan pristup, poboljšana produktivnost, fleksibilnost, smanjenje troškova i izostanak slušalice. Te prednosti su važne za bilo koji posao za održavanje komunikacije u tempu s današnjim razvojem tehnologije.
Nakon korištenja unificiranih komunikacija (objedinjenih komunikacija), mislim da se nikako ne bih mogla naviknuti na rad bez njih.