Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Unificirane komunikacije u oblaku pomažu uzletu tvrtke

Unificirane komunikacije daju tvrtkama mogućnost da konsolidiraju svoje različite komunikacijske alate u jednu pristupnu točku. Prednosti su brojne kada koristite uredski telefon, mobilni uređaj ili računalo kod kuće, sve spojivo na isti broj tvrtke, iako je primarna korist kontinuirana povezanost bilo gdje, u bilo koje vrijeme.

Unificirane komunikacije, pogotovo kada su smještene u oblaku, pružaju vrhunsku podršku za razliku od samostalnih VoIP telefonskih sustava i drugih IP komunikacijskih alata, integrirajući ih u jači paket. Odabirom unificiranih komunikacija kao rješenja za telekomunikacijske usluge poslovanja, IT menadžeri su sigurni da su alati dovoljno fleksibilni za bilo kakvu upotrebu i savršeno odgovaraju potrebama zaposlenika. Bez obzira na to da li djelatnici radije telefoniraju, šalju e-poštu ili poruke, unificirane komunikacije pružaju podršku za sve navedeno, i više.

Skvid je sa svojim rješenjima ujedinio vaš telefon, govornu poštu, e-poštu, instant poruke i važne poslovne aplikacije, tako da se možete usredotočiti na ono bitno - svoje rastuće poslovanje. Možete uštedjeti i do 2 sata dnevno! Možete li zamisliti što bi radili u dva dodatna sata u radnom danu?

Podijeli: