Unificirane komunikacije: ne dopustite orkanskoj buri da zatvori vaš ured
Nedavno je stanovnike srednje i južne Dalmacije pogodilo jugo i bura orkanskih razmjera. Ta vrsta vremenske nepogode mnogima je otežala dolazak na posao, a negdje je i uzrokovala prestanak proizvodnje, zatvaranje tvrtki, prekide u zračnom i cestovnom prijevozu, prekide u održavanju manifestacija.
Utjecaj nevremena može biti intenzivan i široko dosezati, što može imati posebno složene posljedice za mala i srednja poduzeća. Prema jednom izvješću, male tvrtke izgube gotovo 3.000 kuna ako neočekivano prestanu s radom u samo jednom danu. To je čistih 3.000 nepovratno izgubljenih kuna, koje ne možete vratiti. Ali što ako vam kažemo da vaša mala tvrtka nema razloga da iskusi neplanirani radni dan radi vremenske nepogode? Srećom, to je moguće uz male poslovne telefonske centrale. Evo kako poslovne telefonske centrale osiguravaju da se posao obavi - čak i ako su ljudi zatrpani snijegom ili onemogućeni otići i prometovati na posao zbog orkanskog vjetra.
Problem: Zaposlenici nisu na istom mjestu (na svom radnom mjestu)
Odgovor: Konferencijski pozivi!
Prvi problem koji vremenska nepogoda stvara je taj da oslabi ili onemogući fluktuaciju ljudi. Ukoliko radite u tvrtki koja koristi zastarjelu telefonsku centralu i putujete na posao, u ovakvoj neprilici ste u popriličnom problemu. Ali s unificiranim komunikacijama na raspolaganju, ništa više nije problem.
Korisnici poslovne telefonske centrale i unificiranih komunikacija uživaju pristup tehnologiji video konferencija, što znači da je privremeno zatvaranje ureda vas zapravo uopće ne dira niti košta. Korištenjem video konferencije, u realnom vremenu osiguravate da se svaki sastanak zakazan u uredu, svaki kolegij doista i provede kako je dogovoreno.
Problem: Nema tko odgovarati na pozive (nema se tko javljati na telefon)
Odgovor: Personalizirano usmjeravanje poziva!
Ako vas snježna oluja ili snažan vjetar spriječe na odlasku u ured, potencijalni posjetitelji i potencijalni kupci bilo osobno ili putem telefona, neće Vas zateći na lokaciji. Ukoliko koristite zastarjelu telefonsku centralu, pozivi će čekati dok se ne vratite. Međutim, u tom trenutku, pozivatelji mogu vrlo lako svoju namjeru izrealizirati drugdje, točnije kod konkurencije. Uz resurse unificiranih komunikacija, vaša tvrtka može koristiti personalizirano usmjeravanje poziva, uslugu koja omogućava dolaznim pozivima da budu preusmjereni na druge uređaje. Dakle, ako je Marko iz prodaje zaglavio kod kuće, on će i dalje biti u mogućnosti odgovoriti na pozive svih klijenata jer će pozivi ići izravno na njegov pametni telefon.
Problem: Zaposlenici će preskočiti cijeli dan
Odgovor: Ugrađena prisutnost!
Ukoliko i posjedujete unificirane komunikacije i već ste sve postavili za pokretanje ureda izvan radnog mjesta, kako ćete znati da ekipa doma zaista i radi, a ne samo lijenčari? S ugrađenom opcijom prisutnosti i chatom, možete biti sigurni da su svi zaposlenici aktivni u sustavu tvrtke te da rade svoj posao. Ali, tu svejedno i nema puno razloga za zabrinutost obzirom da su mnoge studije ionako pokazale da je rad od kuće povezan s povećanjem produktivnosti radnika.
Korištenjem unificiranih komunikacija, vaša tvrtka može riješiti potencijalne probleme s lakim rješenjima. Sniježna oluja može biti gnjavaža na mnogim poljima, od lopatanja do čišćenja, ali ona ne mora omesti rad vašeg poduzeća. Nemojte dopustiti da orkanska bura ili jugo, kao niti nijedna druga vremenska nepogoda utječe na vaš posao.