Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Tvrtke sa specifičnim djelatnostima

Nije svaki posao za svakoga. Često slušamo o tvrtkama čiji je posao dosta specifičan a klijentela posebna i rijetka, i utoliko ta firma mora doprijeti do što je više moguće ljudi. Osobno se ne mogu načuditi slijedećim primjerima i njihovim djelatnostima i uopće mi nije jasno kako posluju  i kako opstaju:

Slanina: Tko voli slaninu? Kladim se svi. A možete li zamisliti da je vaš cijeli život podređen upravo njoj-špeku/panceti? Mi znamo ljude kojima je slanina život, njihova stvarnost i njihov posao. Super ili ne, ovisi kako gledate na to. Ova firma proizvodi sve od slanine. Doslovno. Firma nudi raznovrsnu liniju proizvoda uključujući razne namirnice, kreme za sunčanje, poklon pakete, pa čak i lijesove – ali doslovno kompletno od slanine. Zašto bi se netko bavio jedino i isključivo slaninom? Vrlo jednostavno, zato što obožavaju slaninu. Sve je počelo s idejom da proizvode sve s okusom slanine i u ovom slučaju, to je sve što im je potrebno.

Striperi: Više manje svi smo čuli da se može unajmiti striper, većina nas je to i doživjela na djevojačkoj zabavi. Ali osnovati tvrtku kojoj je jedina djelatnost obuka i najam stripera? Pa kako im to uspijeva? Unajmi stripera se bavi iznajmljivanjem muških tjelesa po cijeni od 1.000,00 kn po striperu na dva sata. Uvidom u njihovu stranicu, pronašli smo par komada koje bismo i mi voljele imati na svom partyju.  

Tekući novac: Ova se firma doslovno ovime bavi.  Vode se logikom da su ljudi produktivniji kada osjete miris novca. Tvrtka nudi parfeme kao destilirani novac u tekućem obliku.
Kažu da ljudi mogu vidjeti novac kilometrima daleko, a da je sada vrijeme da ga i omirišu. „Da bi bili uspješni, morate se okružiti uspjehom - mi smo vam to bitno olakšali. Već nakon jednog nanošenja parfema, biti ćete prekriveni novcem. Definirajte svoj ​​uspjeh mirišući poput njega“.

Tekući novac je nastao iz jednostavnog koncepta, vođen idejom da svatko može biti uspješan.

Izrađujući ovakav jedinstveni proizvod, njegovi kreatori su čini se ignorirali jednostavnu činjenicu: novac ne miriše. Ipak, to ne spriječava kupce da izdvoje skoro 240,00 kn za bočicu i ne odveć mirišljavog parfema. Ali, svaka roba ima svog kupca.  

Ove firme su živi primjer da je doista sve moguće. Sve što trebate je motiv, podmazani kotači i objedinjene komunikacije. Što se tiče zadnjeg, to prepustite nama, a vi se usredotočite na rast vašeg poslovanja.

Podijeli: