Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Tri stvari koje svaka mala firma želi koristiti

Svi znamo koliko su objedinjene komunikacije važne za poticanje malog poduzetništva. Sve su češći i članci s vijestima koje naglašavaju važnost unificiranih komunikacija. Danas jedan on članaka govori o izvješću Europske komisije koja tvrdi da su projekti unificiranih komunikacija za mala i srednja poduzeća do kraja 2019. godine na  području EU teški  17,12 milijardi eura. Mi ćemo izdvojiti neke druge male poslovne alate koji mogu unijeti prijeko potrebne promjene na vašem radnom mjestu:• Potpisivanje dokumenata: Mala ste tvrtka koja se bavi prodajom i čija je nedavna provedba objedinjenih komunikacija omogućila širenje poslovanja po cijeloj RH. Upravo ste dogovorili međunarodni posao sa tvrtkom iz Švedske. Da ga bi ga ugovorili, morate savladati hrpu papirologije. S unificiranim komunikacijama svakojaki pravno obvezujući ugovori mogu biti potpisani online - velika prednost za poduzeća koja posluju na daljinu.

Tesiranje korisnika: Što je mala tvrtka bez popratne web stranice? Za tvrtke bilo koje veličine ne imati web stranicu ekvivalentno je radniku koji ne popije kavu. Naravno, možete preživjeti, ali ne možete očekivati visoku produktivnost. Web stranice se pokreću glatko, stoga je testiranje korisnika kao stvarnih ljudi iznimno bitno jer onda nude povratne informacije na temelju svog doživljaja i iskustva. Svakako je sjajna značajka koja će precizirati sve viškove i nedostatke prije debija za javnost. Korisna je i u daljnjim ažuriranjima, nadopunama ili redizajnu općenito.  

Oblik igre: Ovo je možda najbolji poslovni alat za sve radnike – dobra stara igraonica na radnom mjestu. Dobro, možda ne u tom obliku kako bismo željeli, ali ste sigurno primijetili da u uredima u kojima su zaposlenici najsretniji su raspoložive društvene igre kao Osvoji Jadran, Čovjeće ne ljuti se ili Twister, igre na ploči ili dobri stari Nintendo Wii.

Koji je vaš omiljeni poslovni alat?

Podijeli: