Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Tri načina za postizanje najboljih rezultata prilikom telefoniranja

Marketing je danas u potpunosti postao mobilan, to je nepobitna činjenica. Zbog 25% pretraživanja koja se svakodnevno odvijaju na mobitelima, tvrtke nadograđuju računala alatima za mobilnu automatizaciju, dok istovremeno vode brigu o telefonskim pozivima, održavanju web stranica, digitalnom oglašavanju, itd. Kako oni uspjevaju izvuči najviše od svojih sugovornika?

Počnite ozbiljno shvaćati telefonske pozive

Primamljivo je i lako zaglaviti u digitalnom svijetu, pogotovo ako je to vaša primarna djelatnost i odgovornost. Međutim, ne činite tipičnu grešku koju većina markentinških djelatnika čine-ignoriraju telefonske pozive.  
Oni su jednako vrijedni kao pretraživači, društvene mreže ili digitalni razgovori, ako ne i više budući da obično treba manje truda i interesa za podignuti telefonsku slušalicu negoli ispuniti online obrazac, a i mogućnosti na mobitelima gdje je potrebno par puta tapnuti za poziv umjesto da šaljete e-mail,  u končanici  promiču uporabu telefona u svrhu telefoniranja.  

Mobilne tražilice se stalno poboljšavaju (pogotovo Google Now ), pa je izgledno da će se pozivi još više intenziviratii u budućnosti.

Izvucite najviše iz vašeg telefonskog poziva

Razumijevanje onoga što motivira vašeg pozivatelja da podigne slušalicu i obrati se vašoj tvrtki je za početak prvi korak prema plodonosnijoj marketinškoj aktivnosti.
Definiranje i utvrđivanje načina i tona kojim se odgovara na telefonske pozive  je izuzetno bitno, a onaj tko je odgovoran za odgovaranje na telefonske pozive treba znati kako komunicirati i kako odgovarati na pitanja. Štoviše, stvaranje pozitivnog telefonskog iskustva kod kupca zahtijeva fokus na detalje. Sve od preusmjeravanja do ostajanja na liniji („na čekanju“) mora biti jednostavno za pozivatelja, kako bi bio siguran da će uvijek brzo i lako doći do osobe koja će odgovoriti na sva njegova pitanja.

Digitalne integracije i praćenje

Postoji mnogo načina na koje možete integrirati praćenje telefonskih poziva u svojoj tvrtki kroz razne web servise, složena softverska rješenja ili čak i besplatna rješenja.
Na primjer, moguće je pratiti call centar aktivnosti ili telefonske pozive u vašoj tvrtki baš kao i web promet koristeći razne plaćene programe ili, ako se oglašavate na Google-u, možete koristiti besplatnu mogućnost praćenja poziva na Google Adwords-u. Sve što je potrebno je dodati dva koda na vašoj stranici koja generiraju jedinstveni telefonski broj koji prati svakog pozivatelja i koji vam omogućuje da vidite koja ključna riječ ili oglas generira poziv.

Sveprisutnost mobilnih aplikacija je ključna za praćenje poziva  

S pametnim telefonima koji su postali neizostavni dio svačijeg života, vaša ciljana publika očekuje da vaše poslovanje ima u malom prstu sve mobilne novitete. I zapamtite da više od 70% svih mobilnih pretraživanja dovodi do neke vrste djelovanja unutar jednog sata, u odnosu na mjesec dana koliko prođe od pretraživanja na stolnim računalima.

Prosječna osoba svoj mobitel uza sebe drži 14 sati dnevno, što je za pametne marketinške stručnjake sasvim dovoljno da se povežu sa svojom ciljanom publikom.

Podijeli: