Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Tri načina s kojima kontakt centar u oblaku može poboljšati vašu tvrtku

Neke male tvrtke se još nisu preselile na kontakt centre smještene u oblaku. Virtualni call centri i poslovna telefonska rješenja, kao ova koja nudimo mi u Skvidu, mogu daleko brže i na duge staze poboljšati iskustva vaših kupaca i smanjiti ukupne troškove, između ostaloga i zbog svoje jednostavne implementacije i skalabilnosti. Donosimo vam tri načina u koja smo se uvjerili kako kontakt centar korištenjem VoIP usluge i PBX sustava može pružiti ogromnu nadogradnju, za razliku od onih koji koriste standardnu telefonsku centralu.

1. Brže širenje i održavanje

Kada pokrenete klasični call centar, brzo postanete ograničeni s lokacijom fizički, specifičnim osobljem i komunikacijskom infrastrukturom. Ovi problemi mogu usporiti vašu prvobitnu postavu i ograničiti vam mogućnost nadogradnje rješenja u kasnijim fazama, što nije dobro za vas i vaše klijente. Nedavno sam i negdje pročitala nečiju izjavu, a s kojom se u potpunosti slažem, u kojoj se navodi da je ponekad potrebno više godina da se tradicionalni kontakt centar ispravno implementira.

Nasuprot tome, možete puno brže postaviti vaš virtualni kontakt centar. Uz vitrualne call centre i pouzdane PBX poslužitelje, okolnosti za starije kontakt centre su se promijenile. Na primjer, ne trebate nadogradnju telekomunikacijske opreme da biste jednostavno ažurirali svoje usluge, jer su smještene na pouzdanom oblaku. Sve što trebate je stabilna internet veza i dobar VoIP sustav.

2. Brža reakcija

U kombinaciji s brzinom koju kontakt centri u oblaku nude, njihova pouzdanost i korištenje PBX-a će lakše integrirati informacije koje primate. Baze podataka su ujedinjene i vaši klijenti lakše reagiraju na to.

3. Smanjenje troškova

Korištenjem VoIP-a i PBX-a na svom kontakt centru, također, možete uštedjeti i novac. Možete izbjeći izgradnju centra koji je vezan za jednu lokaciju i infrastrukturu. Osim toga, VoIP tržište ne dominira telekomunikacijskim uslugama. Prednost VoIP-a je da daje fleksibilnost i veću kontrolu nad vašim planiranjima. Sve to savršeno poravnava sve ono što Skvid pruža svojim VoIP korisnicima.

Čak i bolje, jer cijenu i praktičnost možete proširiti i na zaposlenike, koji imaju korist od mobilnog pristupa i smanjena cijene poziva. VoIP rješenja omogućavaju glasovne pozive preko WiFi-ja.

Prebacivanje na pozivni centar u oblaku je učinkovit način da se vidi utjecaj VoIP-a na vaše klijente i troškove. Virtualna telefonska centrala iz Skvida vam može pomoći da vaš posao započne s korakom naprijed prema boljem kontakt centru.

Podijeli: