Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Tri načina da izvučete najviše iz VoIP 2.0

Kada sam tek došla u Skvid, imala sam zadatak uvjeriti klijente da je telefonska centrala u oblaku i VoIP održiva opcija za njihove poslovne telefonske centrale. Ton biranja i uštede su bili glavni okidači za promjenu. Međutim, štošta se promjenilo u četiri godine.
Danas, više od 30 posto tvrtki je probalo VoIP rješenje- virtualne telefonske centrale. Mnoge telefonske centrale su bile prodane na osnovu VoIP kvalitete i uštede troškova. Međutim, danas korisnici žele više, potrebno im je više i oni zaslužuju više.

Uvrštavanje unificiranih komunikacija u poslovne telefonske centrale treba biti minimum uloga. Zahvaljujući tvrtki kao što je Skvid, poduzetnici i IT profesionalci mogu očekivati ​da ​njihov VoIP stolni telefon bude dio ekosustava koji uključuje mobitel i mobilne aplikacije. Vrijednosti koje kroz to dobivate uključuju ​​prisustvo zaposlenika, chat, redove poziva i audio konferencije - kao i opcije kao što su transkripcije govorne pošte, hd video suradnja i još mnogo toga. Ne tako davno, sve bi to koštalo i po tisuću kuna po korisniku. Danas se te cijene kreću od 200-400 kn po korisniku mjesečno.

Kako VoIP 2.0 dobiva svoj zamah, postoji mnogo opcija koje valja uzeti u obzir prilikom ocjenjivanja i odabira operatora davatelja usluge poslovne telefonske centrale. Ovdje su tri stvari koje preporučujem kada dođe vrijeme za nadogradnju vaše poslovne telefonske centrale:

1. Služba za korisnike - srž svega

Do sada su neki davatelji usluga bili usmjereni samo na privlačenje novih kupaca. Ali u poslu s pretplatama, uz ugovor ili bez, kupce se na obvezu podsjeća svaki mjesec. Danas, uz vremenu Saas-a (eng. software-as-a-Service), djelomičan odljev korisnika je neminovan. Akvizicija novih kupaca je skupa. Dakle, davatelji usluga razumiju potrebu za se dodvore korisnicima.

To naravno počinje s 24/7 službom za korisnike, ali također uključuje stvari kao što je konsolidirani račun, recimo. Zvuči jednostavno, ali to je bolna točka za bilo kojeg proizvođača tradicionalnog softvera da uvede robusnu uslugu pretplate. Ipak, omogućujući korisnicima mjesečnu pretplatu i davajući im taj jedan račun je bitno velikim korisnicima. Potražite operatere koji ulažu u tehniku i osoblje.

Također, gledajte širu sliku. U Skvidu smo počeli koristiti analitiku kako bismo predvidjeli potencijalne probleme kupaca. Nastojimo biti ispred problema. Dakle, umjesto da čekamo da netko nazove i kaže da je u problemu, mi razvijamo prediktivne modele na temelju trendova i zahtjeva u odjelu podrške. Želimo biti u mogućnosti predvidjeti kada će klijent će imati problem. Nakon što klijent dosegne točku ključanja, obično je prekasno.

2. Opsesija s rješenjima

Kada čujete "rješenja", vjerojatno pomislite na mogućnosti koje se tiču već poznatih potreba. Ali što je s onima za koje možda niste znali?

Uzmimo portanje aplikacija ili linija koda. Nažalost, to je prilično arhaičan posao po prirodi. Europska komisija za telekomunikacije nije primijenila norme za portanje poslovnih telefonskih brojeva na način na koji vrijede za mobitele. Dakle, dok to zvuči čudno, to je vodeći uzrok nezadovoljstva korisnika u telekomunikacijskoj industriji.

Zašto? Poslovni telefonski broj je osnova gotovo svakom poslu, a vi ga morate premjestiti na neku uslugu. Ako davatelj broja ne može neprimjetno portati broj u razumnom vremenskom periodu (i u međuvremenu proslijediti svoje brojeve), stvari doista mogu krenuti u krivo i to s dobrim razlogom. Raspitivajući se o procesu portanja broja/linije, možete dobiti osjećaj za koje je rješenje orijentiran vaš potencijalni prodavač. To možda zvuči ludo ,, ali zadnji put kad sam provjerio, niste mogli portati postojeći telefonski broj na Skype!“

3. Fleksibilne ponude

Kako generacije utječu na radnu snagu, potrošački tehnološki trendovi pokreću radnu snagu brže nego ikada. BYOD i tehnologija igara su samo dva primjera.

U našoj industriji, možemo primjetiti udaljavanje od stolnih telefona. Posao je aktivnost, ne lokacija. Radi se ondje gdje je računalo ili pametni telefon. Vaš VoIP davatelj usluga bi trebao biti više od tog trenda, proširiti vaš sustav na vaše računalo, pametne telefone i tablete. Ustvari, uopće ne biste trebali biti u potrebi koristiti svoj tradicionalni stolni telefon, osim naravno ako je to ono što zaposlenici žele.

Fascinantno je vidjeti kako ta tehnološka dostignuća utječu na poslovanje kompanija. Zamislite našeg klijenta s pozivnim centrom od 250 osoba. Niti jedan djelatnik call centra ne sjedi u uredu. Svi rade od kuće na pametnim telefonima ili računalima. Posluživanje tako distribuirane radne snage zahtijeva fleksibilnost i raznolik portfelj proizvoda o kojem nitko nije niti sanjao kada je Skvid počeo prije dvanaest godina.

Ključ je da se udružite s nekim tko vam može pomoći zadovoljiti današnje izazove i omogućiti da postanete posao koji želite biti sutra. Potražite stvari kao što su opcije fleksibilne implementacije ( privatni oblak ili hibridni), više mogućnosti zvanja (stolni telefon, mobitel, mobilne aplikacije), sposobnosti jednostavnog skaliranja korisnika ili mjesta, bez dugoročnih ugovora.

Uvijek očekujte više od svog operatera

VoIP 2.0 je više od tona biranja. Riječ je o boljoj produktivnosti i funkcionalnosti u svijetu koji zahtijeva oboje. Moj savjet je da potražite diferentijatore koji će vam osigurati dugoročno zadovoljstvo.

Također bih predložila da potražite davatelja usluga koji zna slušati. U Skvidu čujemo od naših klijenata o novim mogućnostima koje žele ili kako oni pomoću naše aplikacije izvještavanja poziva optimiziraju poticajne planove i bolje treniraju osoblje uz najbolju praksu i vrednovanje. Dok mi slušamo, naši kupci su stvarni pokretači VoIP 2.0. Ne mogu dočekati da čujem ono što mi slijedeće imaju za reći.

Podijeli: