Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Tri koraka do uspješne marketinške strategije putem društvenih mreža

Društveni mediji su drastično evoluirali od svog osnutka i stalno se mijenjaju kako bi korisnicima ponudili najbolji sadržaj i privlačno sučelje. Kako sve više organizacija i tvrtki seli svoje reklamne kampanje upravo na takve mreže i prilagođava strategije za korištenje takvih platformi, važno je znati kako ih maksimalno učinkovito iskoristiti u svoju korist. Bez obzira na veličinu vašeg poslovanja, društveni mediji mogu biti sastavni dio uspješne marketinške kampanje.

Evo nekoliko načina kako da napravite profitabilan plan za društvene medije:

1 . Odaberite pravu platformu

Prvi korak je da odlučite koji će društveni medij i mreža biti povoljna za vaše poslovne ciljeve i koja će najbrže doći do Vaše ciljane publike. Bilo da je to Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn ili Pinterest, svi imaju svoje jedinstvene sljedbenike i sposobnosti.  YouTube se uglavnom koristi za dijeljenje videa koji bi mogli biti korisni za prezentaciju proizvoda. Facebook i Twitter su usmjereni na dijeljenje informacija, dok se LinkedIn prvenstveno koristi za profesionalno umrežavanje. Analizirajući sve značajke i ono što vaši klijenti traže, biti će znatno lakše odabrati društvenu mrežu koja će istaknuti prednosti i ojačati vaš posao.

2 . Stavite se u ulogu kupca

Iako želite da vaši društveni mediji generiraju veću prodaju, najprije započnite od svojih kupaca. Uzimajući u obzir ono što klijenti očekuju, postati će sastavni dio uspjeha u marketinškoj strategiji na društvenim mrežama. Tvrtke bi trebale postati prisutne na mrežama što ranije, dok su još u početcima, i trebale bi redovito održavati i osvježivati svoj profil kako bi stvorile značajnije rezultate. Iz dobro upravljanih profila, moći ćete stvoriti jači odnos s publikom i uspostaviti povjerenje koje može utjecati na izbor kupaca. Stvaranje ciljanog sadržaja na ovom području je presudno za tijek učinkovite kampanje i za privlačenje potencijalnih klijenata.

3 . Povezivanje s ostalim područjima

Dok se marketinški pristup može svesti na društvene medije, takve mreže mogu pomoći dovesti sljedbenike i do ostalih poslovnih resursa. Ako imate web stranicu, blog, videa, usluge i druge informacije koje želite prikazati, postavljanje linkova na sučeljima društvenih medija će dovesti više korisnika na ciljani dio stranice. To će također pomoći stvoriti kohezivniji imidž vašoj tvrtki. Morate biti sigurni da su sadržaj i vrijednosti izložene na svim sučeljima i platformama dosljedni u cilju da uspostavite pouzdan i vjerodostojan odnos s potrošačima. 

Društveni mediji su jedan od pristupa koji tvrtke vode kroz svoje marketinške strategije. Poslovni telefonski sustavi i telefonske centrale iz Skvida će omogućiti tvrtkama da lako komuniciraju s klijentima i da stalno ostavljaju pozitivna iskustva. Da biste saznali više o tim uslugama, slobodno nam se obratite već danas.

Podijeli: