Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Top savjeti za učinkoviti marketing na društvenim mrežama u 2014.

Tijekom godina tvrtke su mijenjale svoje marketinške strategije zbog prilagođavanja novim oblicima tehnologija i trendovima koje su motor pokretač za njihov rast. Mnoge tvrtke su usvojile društvene medije u svojim kampanjama kako bi došle do šire publike i kako bi se što bolje povezale s klijentima. Što je više interesa iskazano u ovim platformama , tim je veća potreba za razvitkom marketinškog plana koji će učinkovito koristiti društvene mreže i povećati potencijalne koristi. Evo nekoliko trendova koji uključuju društvene medije, a  koji će pojačati i osnažiti vašu kampanju i  strategiju ove godine:

1 . Koristite mreže za svoje jedinstvene sposobnosti

Dok vaša tvrtka vjerojatno ne koristi sve dostupne društveno medijske platforme,  vi najvjerojatnije koristite od dvije do pet od njih, ovisno o tome tko vam čini širi auditorij. Koliko je važna uloga poslovnica jer  vam omogućuju da na različite načine, kroz različita mjesta doprete do svojih različitih klijenata, toliko je važan i različiti pristup svakoj mreži.  Ako dijelite istu poruku putem Facebook-a , Twitter-a , LinkedIn-a i drugih platformi, to će izgledati robotizirano i neiskreno. Morate pristupiti svakoj platformi pojedinačno, kako bi stvorili sadržaj koji se uklapa u tu platformu i čitatelje koji joj pristupaju.

2 . Objavite video

Multimedija je postala veliki pokretač poslovnog interesa unutar društvenog umrežavanja. Točnije,  video pruža značajne prednosti mnogim tvrtkama. Znate li da je za 64 posto izglednije da će potrošači nakon gledanja videa kupiti neki proizvod ili uslugu, a 66 posto ljudi će gledati informacijski video dva ili više puta? To je zato što video korisnicima daje bolju sliku o uslugama tvrtke od tiskanog medija, stoga je bitno ugraditi taj sastavni element u svoju marketinšku strategiju.

3 . Nadzor za bolje upravljanje ugledom

Potrebno je puno vremena da se čvrsto utvrdi ugled neke tvrtke u svijesti potrošača, a uz trenutne prirode društvenih medija, to je presudno za praćenje aktivnosti i odgovore u skladu s tim. Neki korisnici mogu dati negativne recenzije,  ali poslovanje bi trebalo reagirati na odgovarajući način za svaku situaciju . Zahtjevajući iskrenu povratnu informaciju, tvrtka može donositi odluke za budućnost i odgovoriti na sve zahtjeve klijenata.  Ako su odgovori lošiji od očekivanih,  jednostavno odgovorite strogo profesionalno i uzmite u obzir kritike.

Društveni mediji su se značajno promijenili u posljednjih nekoliko godina na polju donošenja bolje veze između tvrtki i njihovih klijenata. Poslovne telefonske centrale iz Skvida nude slične pogodnosti omogućujući tvrtkama da dostave dosljedno visokokvalitetne pozive i osiguraju potrebe kupaca. Da biste saznali više o tim rješenjima, obratite nam se već danas .

Podijeli: