Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Top 3 trenda u cloud-u

Komunikacija u oblaku mijenja način na koji komuniciramo. Od VoIP telefonskih rješenja za dijeljenje podataka, interakcijski kanali se sele u nova i uzbudljiva područja.

Sigurna sam da ste se već susreli s oblakom: na portalima, kod mnogih ljudi - od IT stručnjaka na blogovima do društvenih medija. Ima puno informacija vani, a obzirom da se bližimo kraju godine, smatram da bi bilo korisno ponuditi vam popis najbolja tri trenda u komunikaciji u oblaku, koja uvode Cloud  na velika vrata u 2014. godinu.

1. Unificirane komunikacije

Unifirane komunikacije dovode virtualnu telefonsku centralu i interaktivnost u vaš ured. One ruše tradicionalne karakteristike uređaja, ali smanjuju količinu vremena provedenog u pokušaju koordiniranja telefonije i aplikacija. Ova vrsta inteligentnih komunikacijskih rješenja su od vitalnog značenja za male i srednje tvrtke jer omogućuju da učinite više s manje: ona nude vrhunska rješenja za tvrtke koje imaju manji proračun. Izvješća pokazuju da gotovo polovina IT profesionalaca u malim i srednjim tvrtkama osjećaju da je zastarjela infrastruktura najznačajnija prepreka za inovacije, a to je stvar koja se u unificiranim komunikacijama riješi začas. Od unificiranih komunikacija profitiraju i velike tvrtke jer one smanjuju bizantske informacijske sustave i rade komunikacijski lanac koji izgleda manje zapetljan i ljepši je, nalik krugu. Unificirane komunikacije su sada pokretački trend u komunikaciji u oblaku, a njegovi korisnici uživaju u niže navedenim karakteristikama.

2. Mobitel u oblaku

Inovacije u komunikacijskom softveru i hardveru su napravile mobilnost prioritetom za cloud korisnike. Taj trend mobilnosti se može vidjeti i izvan ureda, kao rastuća udaljena radna snaga koja je  u mogućnosti podešavati mrežu tvrtke radeći od doma, s puta  i iz ureda  gdje sve više zaposlenih donosi vlastita računala za rad. Oba ova mobilna pristupa su neizostavni dio poslovne cloud komunikacijske strategije, a studije pokazuju da su korisnici pokretačka sila za njihov rast. Primjerice , nedavno istraživanje je pokazalo je da 73 posto IT profesionalaca misli da, ako djelatnici koriste mobilne uređaje i cloud aplikacije u svom privatnom životu, to izravno utječe na tvrtku u kojoj rade i na usvajanje cloud tehnologije na radnom mjestu. Osim toga, 68 posto ispitanika je potvrdilo da su upravo zaposlenici ti koji su povećali zahtjeve za cloud uslugama tijekom protekle godine.

3. Društvene mreže

Komunikacije u oblaku imaju demokratizacijski efekt na tvrtke i korisnike. Što se same unutarnje organizacije i poslovanja tiče, unificirane komunikacije i mobilnosti imaju mnogo toga čime mogu dopridonjeti reorganizaciji tradicionalne organizacijske hijerarhije u tvrtkama,  omogućavajući veći angažman, sudjelovanje i intelektualnu odgovornost radnika. Klijenti također traže da se uvažite njihovo mišljenje i iskustva. Dakle, bitan dio komunikacije u oblaku koristi podatke i resurse koje oblak pruža za nadopunu korisničkih iskustava. Kontakt centar rješenja koja nudi Skvid objedinjuju korisničku interakciju i premium značajke. Pametne tvrtke prepoznaju vrijednost suradnje sa svojim korisnicima kroz društvene mreže, uz poticanje transparentnosti, sve kroz vrijednosti koje komunikacija u oblaku može nastaviti nuditi svim svojim korisnicima.

Podijeli: