Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

SIP telefonska centrala u oblaku za male i srednje tvrtke

U zadnje vrijeme primamo mnogo upita od tvrtki o tome kako i zašto se odlučiti za svijet objedinjenih komunikacija i o raznim opcijama koje treba razmotriti. Jučer sam dobila upit od direktora jedne tvrtke, s oko 15 trenutno zaposlenih inženjera, koji nastoji utvrditi kako i s čim nadograditi svoju telefonsku centralu. Tvrtka trenutno ima staru ( jako staru ) analognu telefonsku centralu, a održavaju je dva domaća telekom operatera. U tvrtki su zabrinuti zbog potrebnog hardvera , troškova i vlasništva nad softverom , što ukupno čini popriličan trošak svaki put kada se telefonska centrala proširuje. Tipično za većinu malih i srednjih tvrtki, oni žele djelovati kao velika tvrtka kako bi ostali konkurentni na tržištu.

Moja prva reakcija na ovaj upit je bio kuriozitet - zašto bi tvrtka s 15 djelatnika uopće razmišljala o kupnji skupog rješenja telefonske centrale? Pa to je preskupo malim tvrtkama, a tu su mnoge alternativne opcije koje mogu podržavati iste značajke i funkcije za rješavanje poslovnih potreba ove tvrtke kao i svih ostalih malih i srednjih tvrtki. Prema upitu, ovaj direktor zahtijeva kvalitetnu internet propusnost, prvoklasnu Službu za korisnike i isplativo rješenje. Trenutno, njihova telefonska centrala je zastarjela, a žele se prebaciti na VoIP ( i na objedinjene komunikacije, nadam se). Upoznati su sa cloud rješenjima, uključujući CRM i računovodstvene aplikacije. Tako da je najbolje rješenje za ovu tvrtku očito- telefonska centrala u oblaku.

Dok je odgovor bio očit, pitam se zašto je ova tvrtka inzistirala na postojećim rješenjima, čak su i naveli silne dodatne troškove kod proširenja telefonske centrale. U ovom slučaju, pravi je izbor telefonska centrala u oblaku, obzirom da je to rješenje koje može rasti zajedno s tvrtkom, eliminirajući zabrinutost oko nadogradnje hardvera.

Postoji nekoliko mogućih razloga zašto tvrtka inzistira na staroj telefonskoj centrali :

  • Loša iskustva sa Službama za korisnike postojećih operatera ili prodajni predstavnici koji nameću veliku maržu prodavajući telefonske centrale
  • Nedostatak ukupne svijesti o aktualnim cloud rješenjima i njihovim prednostima za male i srednje tvrtke (MST)

Na temelju onoga što mi je direktor ove tvrtke prenio, pretpostavljam da je kod njih prisutno od svega po malo. On je istaknuo da prima puno informacija iz svoje neposredne okoline, a također da sve manje uvažava mišljenje svog tehničara kojem zamjera što najviše brine o tome kako da zadrži svoje radno mjesto i nastavlja raditi s postojećim proizvodima s kojima je dobro upoznati , umjesto da pronalazi rješenja koja njima najviše odgovaraju i koja bi najbolje zadovoljila potrebe njegove tvrtke.

Na temelju informacija koje sam dobila, ova tvrtka je kandidat za cloud rješenja ( kao što je telefonska centrala u oblaku iz Skvida), koja bi uklonila sav strah i svu brigu vezanu za vlasnički softver i hardver .

Telefonska centrala u oblaku ima jasne prednosti kod korištenja :

  • Fokus : tvrtke, bilo male ili velike, trebaju dati stručnjacima koji se bave tehnologijom da rade svoj posao, a one se trebaju usredotočiti na svoje osnovno poslovanje;
  • Tvrtke mogu biti sigurne da će dobiti najnovije i najveće značajke koje su im predstavljene, ne trebaju ništa činiti da bi ostale u tijeku s novitetima - to se čini automatski ;
  • Vrijeme za implementaciju: glasovne i unificirane komunikacije mogu biti puno brže u cloud rješenjima (implementacija u oblaku). Usluga može biti dostupna brzo i jednostavno, bez potrebe za instaliranjem i implementiranjem poslužitelja. Korisnici mogu imati unificirano rješenje u oblaku istog dana, dok za drugo rješenje treba vremena za implementaciju.
  • Jednostavnost: telefonska centrala u oblaku može biti puno jednostavnija za djelatnike, implementaciju i upravljanje od obične telefonske centrale, koja može zahtijevati dodatna tehnička znanja.Oblak je veliki „ekvilajzer“ za male i srednje tvrtke, zato što izjednačava igralište malim tvrtkama koje sa ekonomičnim i praktičnim pristupom uživaju iste bogate mogućnosti kao i njihove kolege iz velikih firmi.

Pozivam bilo koju tvrtku koja razmišlja o zamjeni svoje stare telefonske centrale da proširi svoja znanja i razmišlja izvan okvira, ne da se oslanja na ono što „stara garda“ sugerira. Nekim dobavljačima, prodavačima i konzultantima, oblak može biti prijetnja načinu na koji su do sada radili posao. Za male i srednje tvrtke, oblak pruža mogućnost da se potrebne funkcije poslovne komunikacije i provedu na jednostavniji način, pomažući vam biti konkurentniji.

Podijeli: