Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Saznajte koju točnu razinu VoIP usluge vaša tvrtka treba

Da biste u današnjim uvjetima vodili tvrtku, trebate biti u kontaktu s ljudima širom svijeta. Bez obzira na to jesu li to potrošači na koje ciljate s posljednjom marketinškom kampanjom ili druge tvrtke s kojima se čujete da biste stvorili nova partnerstva, prilike postoje svugdje. Jedan od izazova današnjice je ostati u kontaktu sa svim osobama koje pomažu ili sudjeluju u napretku vašeg poslovanja.

 U idealnom slučaju, sa svim partnerima imati ćete pouzdan i pristupačan razgovor, bez obzira gdje se nalazili na svijetu. Nećete se brinuti o tome da se poziv odbije zbog nestabilne mreže, niti ćete brinuti zbog velikih telefonskih računa i skupih poziva na daljinu. Cilj je pronaći rješenje za te probleme.
Postoji dobra šansa da je prijenos glasa putem internet protokola (eng. VoIP) to zaobilazno rješenje. Prije nego što vaša tvrtka pomisli na VoIP, morate odraditi domaću zadaću i točno odrediti kakvu komunikacijsku infrastrukturu vaši ljudi trebaju.

Različite vrste VoIP sustava

VoIP je inovativna, nova tehnologija koja uzima prethodne uredske telefonske sustave i podiže ih na sljedeću razinu. Omogućuje vašim djelatnicima da za pozive ne koriste konvencionalnu telefonsku liniju, već širokopojasne internetske veze.

Postoji nekoliko različitih vrsta VoIP usluga koje vaša tvrtka može razmotriti. Jedan je način koji omogućuje djelatnicima da komuniciraju interno (eng. peer-to-peer), ali se ne povezuju s javnom mrežom. Također, možete razgovarati putem VoIP-a na način da se omogući vanjski poziv samo u vašoj VoIP mreži ili izvan nje, i možete koristiti oboje na način da koristite dvosmjernu uslugu koja omogućuje razne pozive u oba smjera.

Specifične potrebe vaše tvrtke ovisiti će o poslovnim aplikacijama koje koristite. Vidite kojim se aplikacijama služe vaši zaposlenici. Na primjer, prodavači koji puno pozivaju potencijalne korisnike vjerojatno će htjeti koristiti mogućnost biranja izvan svoje mreže, dok agenti u korisničkoj službi više brinu o sposobnostima primanja poziva, ne i o njihovom postavljanju. Sve ovisi o tijeku rada kojim upravljate.

Priprema vaše tvrtke za implementaciju

Kada se odlučite za implementaciju VoIP telefonske centrale, morat ćete kritički razmišljati ne o samom sustavu, već i o tome kako će se on uklopiti u sveukupni tehnološki portfelj tvrtke. Na primjer, imate li odgovarajući hardver da biste osigurali glatku VoIP komunikaciju? Da li vam je internet veza dovoljno pouzdana? Lista s pitanjima se samo povećava kada se oslanjate samo na mrežu za upućivanje poziva.

Ako ste dobro razumijeli što vam je sve potrebno u VoIP sustavu i kako će se on uklopiti u vaše sveukupne planove, možete početi tražiti operatera. Želite one koji su pouzdani, pristupačni i prikladni za vašu tvrtku i industriju u kojoj djelujete.

Stvoreni smo za vašu tvrtku

Postoji mnogo VoIP davatelja usluga koje možete odabrati, ali nisu svi dorasli izazovu s kojima se bori vaše poslovanje. Kako na nas u Skvidu računa više od 1000 ljudi, predani smo razumijevanju naših klijenata i pomažemo im u rješavanju ključnih komunikacijskih boljki.

Naš je cilj pružiti točnu razinu funkcionalnosti koju vaša tvrtka traži. Nema razloga za gubljenje sredstava na komunikacijskim kanalima koje nikada nećete koristiti. Umjesto toga, nastojimo povećati vaš povrat ulaganja i dati vam samo mogućnosti koje su vam potrebne za uspjeh.

Naša hibridna rješenja - krunski dragulj za implementaciju naših telefonskih centrala je svojevrsna rašpica koja brusi taj dragulj, a bavi se visoko kapitalnim troškovima, ograničenim značajkama i nefleksibilnošću zaključavanja tradicionalnih PBX usluga ili telekomunikacijskih ugovora. Saznajte više još danas!

Podijeli: