Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Savjeti za personaliziranje e-pošte, društvenih medija i web marketinga

Nije tajna da tvrtke imaju bolji pristup informacijama o svojim klijentima nego što su imali do sada, a potrošači zatim očekuju da tvrtke koriste te informacije kako bi mi pružile vrhunsku ponudu i uslugu. Vrhunska usluga znači više personaliziranu uslugu, uključujući i osobniji način marketinga. Srećom, mnogi poslovni rukovoditelji su svjesni ovog razvoja. Prema nedavnoj objedinjenoj studiji poslovnih časopisa u Hrvatskoj, 72% posto izvršnih direktora prepoznaje pojedinačnu potrebu kupca kao prioritet. Naglašavaju da bi razumijevanje potreba kupaca trebalo biti prioritet broj 1. za marketing.

"Potpuni pogled na marketing započinje s razumijevanjem kupčevih shvaćanja i uvidom u unutarnje izvore (povijest kupca) i eksterne izvore (npr. sentiment analiza), te udružujući ove velike podatke, da se pouzdano i točno odredi ciljana publika u realnom vremenu", navodi se.

Moderni marketing je puno više osobniji

Nakon što ste prikupili podatke iz unutarnjih i vanjskih izvora, kako ih upotrijebiti da rade u cilju stvaranja učinkovitijeg personaliziranog marketinga? Za male i srednje tvrtke s ograničenim budžetom, jedan od najisplativijeg personaliziranog marketinga je slanje e-pošte, te prijenos informacija putem društvenih medija i web stranice tvrtke.

1) E-mail: kada govorimo o segmentiranju prema ciljanoj publici,  e-mail liste su odlične za početak. Personalizirajućim marketingom identificirajte nekoliko različitih podskupina kako biste klasificirali ciljanu publiku, te da biste razdvojili popise primatelja koji primaju vaše marketinške poruke putem e-pošte i stvorili zasebne poruke koje direktno odgovaraju pitanjima ili interesima tih skupina. Ove podskupine mogu biti definirane demografskim karakteristikama kao što su dob, spol ili razina prihoda ili bi mogli biti definirani nastavno na dosadašnju komunikaciju s tvrtkom. Na primjer, možete imati popis ljudi koji su tvrtku označili sa „Sviđa mi se“  na Facebooku.

2) Društveni mediji: Kada govorimo o Facebooku, društvena mreža je savršeno mjesto za primjenu personaliziranog marketinga jer je to mjesto/ forum gdje pojedinci izravno komuniciraju s vašom tvrtkom. Zbog toga je važno redovito ažurirati i održavati aktivnosti vaše tvrtke na Facebooku ili drugim društvenim medijima. Važno je imati vještog komunikologa koji može odgovoriti na razne upite i komentare,  postavljena pitanja.

3) Stranica tvrtke: Ako pošaljete intrigantan e-mail ili osmislite šaljivu zgodu s potencijalnim kupcem na Facebooku, velike su šanse da će osoba kliknuti na vašu web stranicu. Baš kako je to korisno zbog  vaše publike i e-mail marketinga,  učinkovito je i za stvaranje punktova na web stranici podjeljenih prema ciljanoj publici, odnosno prema  specifičnim podskupinama. Dijelovi sadržaja na stranicama hvataju čitalački interes pomoću jezika kojim se služe, te uključuju sadržaj koji je relevantan za njihove potrebe. Ne obazirite se na snagu pretraživanja. Robusna personalizacijska strategija treba uključivati iznimno ciljane i relevantne rezultate web pretraživanja. Važno je istaknuti prikaz web stranice tvrtke za pretraživanje na početnoj stranici jer utrostručujete mogućnost da se posjetitelji koji pretražuju web,  pretvore od posjetitelja koji su samo „njuškali“, na one koji će se uistinu zadržati na vašoj stranici i pregledati njen sadržaj.

Podijeli: