Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Sad je vrijeme za VoIP

Iako su mnoge tvrtke već osjetile prednosti VoIP usluga i naveliko ju koriste, mnogi su i dalje nesigurni po pitanju kada ili kako bi trebali implementirati VoIP tehnologiju. Vjerujem da bi mnogi poznati i priznati IT menadžeri sugerirali svojim kolegama rukovoditeljima da ako nisu sigurni što je uopće VoIP tehnologija, da bi moglo biti jako korisno da istraže da li će ona unaprijediti unutarnje poslove njihove tvrtke.

Uvođenje VoIPa može biti veliki korak unaprijed ukoliko tvrtka još uvijek nije objedinila svoje komunikacije (unificirala ih) jer se lako mogu integrirati s drugim komunikacijskim kanalima. Sa sposobnošču VoIPa da kombinira protok glasa i podataka na jednoj mreži, druga rješenja kao što su e-mail, instant messaging i konferencije, mogu surađivati zajedno.

Stručnjaci vjeruju da će tvrtke najvjerojatnije najviše uživati u fleksibilnosti koju VoIP usluga pruža. Dok tradicionalne telefonske centrale ponekad teže podnose jača opterećenja, VoIP usluga se lako može prilagoditi za upravljanje interakcijskom fluktuacijom.

Da li vaša tvrtka misli da je vrijeme za VoIP? Ako ne, zašto?!

Podijeli: