Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Priprema za susret s generacijom Z

Već smo pomalo zasićeni informacijama o milenijskoj generaciji. Ili barem, generacija Y više nije misterij jer je već niz godina prisutna kao radna snaga. Vrijeme je da sagledamo kakav val radnika nosi slijedeća generacija.

Iako se čini daleko, generacija Z je dostupnija nego što mislite. 15 posto ih je na diplomskom studiju, 10 posto traži strukovno obrazovanje, 3 posto provodi magisterij, a 3 posto ih je radno aktivnih.
Iako pri pomisli na 1995. ne mislimo kao na davnu prošlost, stvarnost je da će do 2025. godine trećina svih radnika pripasti ovoj generaciji. Tvrtke bi trebale započeti s pripremama o načinu kako učinkovito komunicirati s tim hiper-povezanim zaposlenicima budućnosti te o tome što od njih očekivati.

Generacija Z i svijet umjesto interneta

Jedna od najstrašnijih činjenica o generaciji Z je da gotovo svi nikada nisu doživjeli svijet bez interneta. Kako je odrastanje na Googleu utjecalo na tu generaciju?
Za neke, tehnologija je prirodna toj generaciji i s njim, povezivanje također. Njihov angažman s uređajima znači da provode više sati gledajući zaslone uređaja dnevno što je i trostruko više od interakcije licem u lice.
Međutim, tim činom ne zaslužuju epitet zombija. Jedan od dvojice će imati završenu visoku stručnu spremu, tako da je umjesto bezumnog pomicanja uređaja, ova generacija duboko angažirana u  tehnologiji i zasigurno će ona biti neizostavan dio njihove karijere.

Što generacija Z znači za radna mjesta

Kakav će utjecaj generacija Z imati na radna mjesta? Što traže? Što im je potrebno?

Tri su glavne stvari koje traže u tvrtki:

  • mogućnosti za napredovanje,
  • bogat izbor pogodnosti,
  • izvrsno usavršavanje i razvoj.

Pored svega nabrojanog, u smislu vodstva, generacija Z traži suradnju, a ne naredbu i kontrolu. Također, traže veću fleksibilnost od drugih generacija, kao i vizualno okruženje utemeljeno na učenju. To objašnjava i činjenicu da ova generacija u prosjeku ima 2 karijere i 5 radnih mjesta tijekom svog života.

Nemojte čekati da ova generacija poduzme prvi potez. Unificiranim komunikacijama bit ćete jednako povezani kao i s budućim zaposlenicima, radeći unutar zajedničkog i ohrabrujućeg okruženja, spremnog da generacija Z pokaže svoje vještine i sposobnosti.
Da biste saznali više o tome kako unificirane komunikacije mogu poboljšati suradnju i fleksibilnost u vašoj firmi, nazovite nas već danas.

Podijeli: