Oblak podržava društvene tvrtke
Komunikacija u oblaku pruža vrlo važnu podršku tvrtkama koje se bave društvenim medijima i onima koje integriraju te usluge s poslovnim procesima. Unificirane komunikacije u oblaku postaju glavni čimbenik za razvoj društvenih alata i potrošačku suradnju.
Ključ za implementaciju naprednih komunikacijskih alata je riješiti se starih, naslijeđenih sustava i uvođenje novih rješenja, kao što je IP PBX. Nakon toga tvrtka može početi koristiti sve prednosti koje rješenja u oblaku nude, kao što su povećanje produktivnosti i više fleksibilnosti. Integracija s drugim alatima, kao što su rješenja za socijalno obazriv odnos s klijentima, također je važna za mnoge tvrtke koje žele koristiti najnaprednije alate.
U konačnici, ako tvrtka želi istraživati na polju društvene suradnje, morati će imati tehnologiju za podršku u tim nastojanjima, bilo jednostavno pomoću Facebooka ili Twittera za korisničku podršku ili tražeći punu korisničku integraciju s ovakim vrstama usluga. Oblak pruža mnogo lakšu platformu za ovakvu integraciju, a pritom zadržava niske troškove i pruža dodatne pogodnosti.
Poslovna komunikacijska rješenja u oblaku, telefonske centrale i call centri iz Skvida, ujedinjuju vaše telefone, e-poštu, instant poruke i važne poslovne aplikacije, tako da se vi možete usredotočiti na rad sa svojim kupcima i posvetiti poslovnim potrebama.