Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Nova brošura: Telefonska centrala u oblaku

Ima dosta neistina i mitova oko telefonske centrale i telefonije u oblaku. To je jedna od najspominjanijih tema u svijetu poslovne komunikacije. Neki vjeruju da je oblak najveći napredak u komunikacijama u zadnje vrijeme, a neki su skeptični .

Iako svaki posao ima svoje jedinstvene potrebe i izazove, rješenja u oblaku imaju puno toga za ponuditi. Najbolje je kada u potpunosti svoju telefonsku centralu i telefone koristite iz oblaka, međutim i tvrtke koje imaju klasično rješenje, telefonsku centralu smještenu na svojoj lokaciji, još uvijek mogu imati koristi od aplikacija iz rješenja u oblaku.

Brošura iz Skvida "Telefonska centrala u oblaku ", govori o vrućim temama oko telefonske centrale u oblaku, uključujući:

  • Povijest clouda (rješenja u oblaku) i stanje clouda danas
  • Što telefonska centrala u oblaku i VoIP mogu učiniti za vašu tvrtku što klasična telefonska centrala ne može
  • Različiti načini korištenja telefonije u oblaku
  • Uobičajene zablude oko VoIP-a
  • Zašto tvrtke prelaze na VoIP
  • Na što pripaziti kod odabira VoIP operatera

Znatiželjni? Taknula sam vas u žicu i želite saznati više? I dalje ste vjerni pouzdanom PBX-u ? Mislili vi ili ne da je telefonska centrala u oblaku pravo rješenje za vašu tvrtku, ovu brošuru morate pročitati. Pratite nas, brošura samo što nije.
Imate pitanja? Nazovite nas i netko od nas će biti više nego sretan da razgovara s vama o vašim potrebama i interesima.

Podijeli: