Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Ne zaboravite na uredski telefon: 1.dio

Većina unificiranih komunikacija se usredotočila na udaljenu radnu snagu i utjecaj tehnologije kako bi omogućili bolji rad i suradnju daleko od radnog mjesta. Programeri raznih aplikacija i softwera već nastoje učiniti život lakšim čak i radnicima na cesti , a sve veći broj poduzeća usvaja BYOD politiku unutar i izvan ureda (definira da zaposlenici mogu donijeti svoje uređaje, kao što su pametni mobiteli ili tablet računala, te ih koristiti na poslovnim računalnim mrežama) .

Uzimajući u obzir sve ovo, mislite li da stolni telefoni zastarijevaju ?

Prema posljednjim informacijama,  odgovor je ne.  Apsolutno ne .

Prema globalnom istraživanju, na uzorku od 2.300 poslovnih i IT menadžera koji donose važne odluke  u svojim tvrtkama, otkrveno je da 7 od ukupno 10 radnika provedu četiri ili više dana u tjednu u uredu radeći za svojim radnim stolovima. Ovi radnici koriste svoj sustav telefonije, svoju telefonsku centralu i uredski telefon svakodnevno, za proizvodnju i suradnju, pokazujući važnost ove tehnologije u objedinjenim komunikacijama .

"88 % telefonskih poziva je upućeno s radnog stola, a više od polovice poziva na poslu zapravo je ostvareno korištenjem stolnog uredskog telefona, krajnje točke koja je stalno uključena, uvijek dostupna i uvijek povezana " stoji u istraživanju.

Pouzdana, dostupna krajnja točka

Zanimljiv je naglasak u istraživanju stavljen na činjenicu  da je uredski  telefon najpouzdaniji  uređaj koji je kontinuirano spojen na sustav telefonske centrale.  Dok se mobiteli i drugi uređaji koje koristi udaljena radna snaga mogu priključiti i isključiti iz telefonske centrale i uredske telefonije, nisu dostupni u slučaju nestanka struje ili drugih nevolja , stolni telefoni su stalna krajnja točka u inteligentnim komunikacijama .

Mnoge telefonske centrale poput onih koje proizvodi Skvid, također uključuju usmjeravanje poziva i automatsku tehnologiju, omogućujući korisnicima i drugim pozivateljima da budu usluženi čak i kada djelatnik nije u mogućnosti javiti se na telefon. Iako su mnogi upoznati s osjećajem, ja Vam ne mogu opisati kako je frustrirajuće kada dođete u komunikacijski slijepu ulicu a kada zovete radi bitnih informacija. A što je još gore, prečesto u tim situacijama pozivatelj je vremenski ograničen, nema vremena za biti na čekanju ili čekati da im se uzvrati poziv. Inteligentne komunikacijske tehnologije poput prethodno navedenih mogućnosti pomažu tvrtkama da njihovi pozivatelji odmah mimoiđu nerazjašnjene pozive.

Stay tuned za dva dijela, gdje ću raspravljati o dodatnim prednostima za stolne telefone, uključujući i situacije u kojima ne dolazi u obzir ništa drugo osim uredskih telefona i kako se tehnologija razvija.

Podijeli: