Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Male i srednje tvrtke: Okosnica hrvatskog gospodarstva

Nije tajna da male i srednje tvrtke čine okosnicu hrvatskog gospodarstva. Te tvrtke imaju važnu ulogu u zapošljavaju tisuća hrvata u spektru turizma, trgovine i industrije. Suprotno većim kolegama, mala i srednja poduzeća dobivaju zamah. Ustvari, u tom sektoru je najsnažniji rast zapošljavanja. Prema Hrvatskom zavodu za zapošljavanje i Izvješču objavljenom u siječnju 2013., mala poduzeća (definirana kao 1-49 zaposlenih) su dodala 9.500 novih radnih mjesta i srednje tvrtke (50 do 499 zaposlenih) su dodale 7.200 radnih mjesta. Usporedite ove brojeve na samo 3.000 mjesta za velike tvrtke (+499 zaposlenih).

Mala i srednja poduzeća su u fazi rasta, i u ulozi u gospodarstvu koja je nekoć bila rezervirana za industriju. Iako je jasno da su poslovi s malim i srednjim poduzećima dominantni, ono što nedostaje su alati i resursi, što je omogućilo većim tvrtkama da budu učinkovitije, produktivnije i, što je najvažnije, isplativije. Istina, mnoga mala i srednja poduzeća ne zahtijevaju isto sofisticiranije upravljanje resursima poduzeća (ili CRM sustava), ali potreba za alatima, kao pouzdanim poslovnim komunikacijskim rješenjima, ne nadilazi poslovnu veličinu.

Da biste ponudili prorazrednu uslugu korisnicima i što je bolje moguće odreagirali na potrebe klijenata, komunikacijska rješenja za male i srednje tvrtke moraju ponuditi više od osnovne interakcije sa standardnim telefonskom signalom. Zbog nove ekonomske uloge za male i srednje tvrtke, te nadom u snažan rast gospodarstva koja se polaže u njih, postoji sve veća potreba da se poveže što širi spektar kupaca, partnera i dobavljača. Kao takav, drugačiji način razmišljanja i odgovarajući resursi će biti potrebni za upravljanje komunikacijama unutar takvog spektra.

Podijeli: