Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Koristite VoIP da vaš call centar radi pametnije, a ne teže

Njegovanjem smislenih komunikacijskih kanala s poslovnim partnerima i klijentima je ključ za izgradnju i održavanje baze klijenata i izgradnju vrijednosti tvrtke tijekom vremena. Call centar je žarište ove inicijative i poslovne telefonske centrale su neophodne za ovu operaciju. Mi živimo u vremenu pojačanih očekivanja - potrošači kreiraju tržište i perspektiva kupaca i poslovnih korisnika se sve više razlikuje. Uzbudljiv je i trend konzumerizacije - tvrtkama i organizacijama koje vole unaprijed planirati daje priliku pokazati klijentima i kupcima da vjeruju u stvaranje jakih međusobnih odnosa na temelju smislene interakcije. Društveni mediji pak nude veću mogućnost tvrtkama da izravno komuniciraju sa svojim kupcima, a mnoge organizacije su izgradile pozitivan ugled tako što pokazuju konstantnu osjetljivost prema kupcu i revnosno slijede većoj transparentnosti. Konzumerizacija također predstavlja izazove i veće zahtjeve tvrtkama koje su se ozbiljno posvetile inteligentnoj komunikaciji. Uz pravi kut razmatranja, tvrtke mogu učiniti da njihovi komunikacijski sustavi rade pametnije, a ne teže.

Razumite gdje stojite

Call centar se ne treba uspostaviti preko noći. Trebate razumjeti koje su vaše specifične poslovne potrebe i identificirati područja poboljšanja da biste imali bolju ideju o sljedećem koraku.
Jedna od ideja koje bi organizacije trebale razmotriti jest mogućnost podržavanja više kanala za call centar. Naše dugogodišnje iskustvo pokazuje da potrošači misle da call centar koji podržava više komunikacijskih kanala pruža bolje korisničko iskustvo, s jednom glavnom razlikom kao iznenađenjem - oni očekuju da ih call centar snima i dijeli njihove podatke tako da ih oni ne trebaju pružati svaki put nanovo u svakoj fazi njihove interakcije.

Ovo je mjesto gdje unificirane komunikacije dolaze u igru. Operater u call centru može prosijati kroz sito hrpe podataka iz mnogih izvora koje će kao relevantne informacije pronaći za kupca, ali to nije učinkovito korištenje resursa. Nakon što je evidencija kupaca dostupna u sustavu unificiranih komunikacija, smanjuje vrijeme poziva, poboljšava poslovanje call centra i daje odjećaj kupcu da je tvrtka uistinu vrijedna njegovog poslovanja.

Nemojte biti vezani tradicijom

Pametni poslovni modeli poštivaju prošlost, ali znaju kako učiti iz nje. Za pravi rast tvrtke, potrebno je ostaviti iza sebe nasljeđenu opremu koja ne pruža optimalnu potporu. Jedna od prednosti VoIP telefonskih centrala je da one prate rast vašeg poslovanja, prilagodljivije su i omogućuju tvrtkama da učinkovitije optimiziraju raslojavanje i gužvanje tehnike u svrhu pružanja bolje usluge korisnicima. Call centar rješenje iz Skvida nudi dinamičke značajke kao što su vještine temeljene na usmjeravanju poziva i neograničenim redovima čekanja, te prilagodljivo odgovara na potrošačke interakcije.

Pravi način za mikro upravljanje

Male i srednje tvrtke mogu koristiti izvorne inovativne značajke VoIP rješenje za stvaranje mikro call centara, uvođenjem enterprise razine značajki kvalitete, s malim brojem djelatnika. Veliki je jaz u telefoniji i rješenjima koja koriste između malih i srednjih tvrtki i velikih poduzeća, što je uzrokovano velikim tržišnim vrijednostima i pristupu resursima. Sada, tvrtka može koristiti VoIP rješenja bez papira, dodavati ekstenzije na različitim uređajima i optimizirati udaljenu komunikaciju.

Podijeli: