Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Kontakt centri nastavljaju se razvijati kroz 2012.

Kao što cijela telekomunikacijska industrija doživljava promjenu, tako i kontakt centri osjećaju potrebu da se prilagode kako bi ostali tražena roba u današnjem brzo rastućem poslovnom svijetu. Ovaj trend rasta je započeo prije nekoliko godina, ali on će i dalje imati snažan utjecaj i tijekom narednih nekoliko godina, na način da kontakt centri ostanu glavna, središnja luka za odnose sa kupcima, kijentima, potrošačima i dobavljačima.

Jedan od ključnih alata je korištenje društvenih medija. To je zapravo razlog zašto se kontakt centri više ne nazivaju call centrima. Korištenje socijalnih medija je toliko prodrlo u svijet potrošača, da ako se kontakt centri ne prilagode njima, postati će nepotrebni.

Drugi trend je, naravno, oblak (cloud). Poput ostatka poslovnog svijeta, ta tehnologija je obuzela i kontaktne centre, čineći jedan oblak komunikacije, koji zajedno s drugim uslugama kao što su VoIP i unificirane komunikacije, sve više prevladava.

Razlog zašto toliko tvrtke implementiraju komunikacije u oblaku kontaktnog centra je zato što je ta tehnologija često jeftinija i produktivnija. Ona omogućava zaposlenicima da rade na daljinu i učine taj virtualni kontakt centar stvarnim.

Hoće li i vaša tvrtka razvijati mogućnosti svog kontakt centra u 2012.-oj?

Podijeli: