Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Komunikacijske opcije za osiguravajuće kuće: virtualna telefonska centrala ili telefonska centrala na lokaciji korisnika?

Za osiguravajuća društva, modernizacija sustava telefonije često znači donošenje odluke između virtualnog rješenja (virtualna telefonska centrala) i telefonije u uredu (telefonska centrala na lokaciji korisnika). Svaki od njih ima različite prednosti, a s pravim dobavljačem moguće je koristiti prednosti oba rješenja.

Kod virtualnog rješenja ili rješenja u oblaku, hardver i softver su u vlasništvu davatelja usluga koji njime upravlja i koji ga održava. Usluzi se pristupa putem interneta. Prednosti su:

Brzo postavljanje - novi korisnici se mogu dodati kroz par minuta, lokacije kroz par sati,
Smanjeni troškovi – virtualne usluge eliminiraju potrebu za kupnjom opreme i softvera, a ne uključuju ugovore o održavanju koji idu uz njih,
Jednostavnost – nema edukacija i treninga, nema potrebe za zapošljavanjem informatičkih stručnjaka jer se sve nalazi na internetu (eng. web).

Za velika osiguravajuća društva, ona s više lokacija i sjedištem izvan RH, telefonska centrala na lokaciji korisnika je često najbolje rješenje. Prednosti takvih rješenja uključuju:

Više glasovnih mogućnosti - sustav može podržati i VoIP i analognu govornu uslugu,
Sposobnost umrežavanja više ureda - sustav može podržavati više ureda, zaposlene u njima i terenske prodajne djelatnike,  
Kompatibilan s postojećim davateljem usluga - nema potrebe za raskidanjem odnosa sa postojećim davateljem internet usluga,
Poboljšana pouzdanost - telefonska centrala na lokaciji korisnika se automatski može prebaciti na analognu telefoniju ukoliko VoIP veza postane nedostupna.

Kod odabira dobavljača telefonskih centrala, imajte na umu slijedeće: operateri koji oglašavaju najniže cijene telefoniranja, mogu vam ponuditi samo virtualnu telefonsku centralu, dok veći operateri koji reklamiraju svoja snažna rješenja i kvalitetu usluge, nude telefonske centrale koje idu na lokaciju korisnika.

Umjesto da se ograničite na donošenje odluka,  zašto ne biste odabrali operatera koji može ponuditi oboje? Skvid je jedinstveno pozicioniran da pomogne osiguravajućim društvima odrediti koji je pristup najbolji za njih.

Podijeli: