Svaka priča vrijedna pričanja treba biti zabilježena u OBLAKU

Kako vam VoIP može pomoći da zadržite i dobijete više klijenata

Znate li da li vam vaš telefonski sustav olakšava poslovanje s vašim klijentima? Da li oni nikad prilikom zvanja nisu dobili signal zauzeća, doživjeli višestruka prespajanja ili su ostavljali po nekoliko glasovnih poruka prije negoli su dobili odgovor?

U današnjem društvu opsjednutom instant zahvalnošču, trebali biste nastojati otkloniti svaku moguću prepreku, pogotovo kad je u pitanju pozivanje i telefonija.

Razmislite, na primjer, da je 71% kupaca prekinulo svoj odnos s tvrtkom zbog loše usluge s klijentima, a prosječna vrijednost klijenta je 1.243,00 kune. Dok digitalnim kanalima raste popularnosti, 79% kupaca i dalje se radije obraća i komunicira putem telefona.

Tako da je zapravo sada pravo vrijeme da razmislite o tome što vaša telefonska centrala prikazuje vašim klijentima. U ovom postu ja ću opisati kako VoIP sustav može utjecati i pomoći vašoj maloj tvrtki da dobije i zadrži više svojih kupaca i klijenata, na način da komunicirate više kao veliko pravo poduzeće.

Držite telefon aktivnim 24 sata dnevno

"Za nas to nije samo način da izgledamo veliki - to je način da djelujemo profesionalno jer poslovni ljudi, ozbiljni investitori i visoko pozicionirane osobe prvi kontakt s nama ostvare pozivom na našu telefonsku centralu. Ne možemo si priuštiti da djelujemo mali i neozbiljni" rekao je vlasnik kuće za naplatu potraživanja o svojoj odluci da se prebaci na VoIP.

Na primjer, značajke kao što su automatska tajnica i inteligentno preusmjeravanje poziva automatski osigurava pozivatelju da prvo čuje poruku dobrodošlice (snimljena pozdravna poruka) i usmjeri ga na odgovarajući kontakt, čak i ako on nije u uredu. Ako imate vrlo malu tvrtku, vaša automatska tajnica može ponuditi pozivatelju različite "odjele" poput računovodstva ili službe za korisnike. Ovo također funkcionira u situacijama kada ste na terenu. Možete prenijeti pozive na mobitel, tako da su pozivi preusmjereni, bez obzira na njihovu lokaciju.

Čak i ako imate tajnicu, automatska tajnica preusmjerava pozive na drugu liniju tako da pozivatelj nije „na čekanju“.

Glasovna pošta na e-poštu premošćuje komunikacijske praznine

Zamislite da ste napustili zemlju zbog poslovnog putovanja ili godišnjeg odmora. Ako ste jedan čovjek u tvrtki, vaš mobitel može biti jedini uređaj na koji su pozivi preusmjereni. No što ako mreža na odredištu nije pouzdana?

VoIP se može programirati tako da prenosi govornu poštu u vaš poštanski sandučić. Čim netko ostavi poruku govorne pošte, dobit ćete poruku sa snimkom. S obzirom na neizbježne propuste u komunikaciji koja često prati putovanja zbog razlike u vremenskim zonama i nepouzdanih mobilnih usluga, govorna pošta na e-poštu osigurava vam da važne poruke promptno primite i na njih odgovorite.

Ovo je također korisno u slučaju da ste zagubili mobitel ili želite ponovo poslušati poruke koje ste već izbrisali s vašeg telefona.

Prilagodite svoje mogućnosti po potrebi

Mnogi VoIP sustavi, kao što su Skvidovi, nude online platformu za upravljanje koja omogućuje korisnicima da brzo promijene postavke. Ova značajka pomaže malim tvrtkama učinkovito održavanje, profesionalni izgled unatoč razdobljima brzog rasta ili promjena.

Razmislite, primjerice, ako ste dodali zaposlenike za turističku sezonu ili blagdane, ili grupa ljudi ide iz grada na Velesajam ili konferenciju. Možete brzo i odmah prilagoditi usmjeravanje poziva ili prosljeđivanje, stvarati nove linije i dodavati nove korisnike

I koju slika odašilje Vaš telefonski sustav vašim klijentima?

Telefonski poziv je često prva interakcija koju kupci imaju s vašom tvrtkom. Morate osigurati da komunikacija bude profesionalna, učinkovita i besprijekorna. Ako još niste, vrijeme je da sagledate što vaš telefonski sustav poručuje o tome kako je poslovati s vama.

Podijeli: