Kako nove komunikacijske tehnologije utječu na tvrtke koje se bave financijama
Zbog iskustva u radu s financijama i poslovnim komunikacijama, smatram bitnim istaknuti vrijednost pretvorbe poziva u financijskom sektoru u kojem zbog brzog tempa jedan propušteni telefonski poziv ili e-mail može koštati i tisuće eura. Pouzdane telekomunikacije su ključ za pružanje savjeta i upravljanje imovinom i uslugama svojih investitora i klijenata.S nedavnim promjenama i izmjenama propisa od strane SEC-a (eng. Securities Exchange Commission) u kojima je djelatnicima u financijskim institucijama olakšana komunikacija s javnošću, sve više banaka, financijskih institucija i agencija je u potrazi za uvođenjem unificiranih komunikacija (objedinjene komunikacije) za svoj posao.
S obzirom na današnju brzo šireću tehnologiju, postoji mnogo izbora i izazova s kojima se suočavaju oni koji donose tu vrstu važne odluke:
Važnost poštivanja
Najvažniji aspekt za financijere je da shvate kako učinkovito koristiti svoje nove komunikacijske tehnologije, a da ne dolaze u koliziju s bilo kojom vladom ili drugim regulatornim ovlastima.
Rukovodstvo u financijskom sektoru treba znati dvije stvari o ovim novim alatima:
- Koristite ih, jer oni pružaju konkurentne prednosti, smanjuju troškove i omogućavaju bolju razinu usluge građanima i klijentima, ali ...
- Upravljajte ispravno, pazeći da slijedite industrijske i regulatore prakse za prijavljivanje sadržaja, blokirajući prijetnje, spriječavajući curenje podataka i arhivirajući sadržaj.
Važni financijski podatci
Do sada, implementacijom unificiranih komunikacija u financijske institucije u Sloveniji, Italiji, Slovačkoj, Francuskoj i Velikoj Britaniji, postigli su se slijedeći rezultati kao procijena prednosti unificiranih komunikacija za njihove institucije:
- 81% je poboljšalo učinkovitost u smanjenju kašnjenja kod donošenja odluka i odobrenja,
- 69% je poboljšalo korisničku podršku sa sposobnošću rukvoditelja da surađuje s kolegama u stvarnom vremenu,
- 68% je imalo koristi od treninga osoblja o novim uslugama putem web i videokonferencije,
- 73% je smanjilo troškove obuke nudeći video trening,
- 67% je uštedjelo vrijeme poboljšanja interne komunikacije za projekte i programe klijenata,
- 69% je generiralo više prihoda jer online kupci mogu surađivati sa zaposlenicima,
- 62% mobilnih radnika je moglo brže reagirati s naprednim poslovnim značajkama na svojim mobilnim uređajima.
Važan izbor
Postoje mnoge opcije dostupne u novim komunikacijama i jedan popularan izbor je VoIP (eng. Voice over Internet Protocol). Postoje mnoge prednosti koje VoIP može ponuditi financijskoj industriji, posebno kada je u pitanju upravljanje sadržajem i informacijama. Oblak temeljen na VoIP sustavu omogućava korisniku pregled i analizu podataka poziva tijekom bilo kojeg vremenskog razdoblja.
Zajedničke značajke uključuju poziv na čekanju, govornu poštu, prosljeđivanje poziva, besplatne brojeve i daljinske operacije, a postoje i druge manje poznate funkcije koje također mogu biti od koristi djelatnicima financijskih institucija i agencija.
Na primjer, "nađi me" značajka će dolazni poziv usmjeriti na popis različitih brojeva prije odlaska u govornu poštu. To će vam osigurati da ne propustite važan telefonski poziv, kada ste na sastanku ili daleko od svog stolnog telefona. Još jedan vrijedan alat je transkripcija govorne pošte izravno na vaš e-mail.
Dok zaposleni u financijskom sektoru dobar dio vremena provode u savjetovanju i edukaciji svojih klijenata, trebali bi uzeti vremena da razmisle o vrijednostima novog komunikacijskog sustava.