Kako navike potrošača utječu na navike vaše tvrtke?
Jedan od simbola poslovnog uspjeha je sposobnost snažne interakcije s klijentima. Ako redovito, glatko i bezbolno razgovorate sa svojim klijentima, onda možete lako upravljati i održavati zdrave odnose i veze s njima, kao i one manje ugodnije. To vam pomaže steći uvid u ono što vam ide dobro, kao i u ono na čemu trebate poraditi.
Pretpostavka je već dugo vremena da su poslovne telefonske centrale neophodne za održavanje dijaloga u tvrtkama. U određenoj mjeri, to je bez sumnje itekako istina. Korisnici zovu stalno i svaki zaposlenik mora na to biti spreman i pravovremeno odgovoriti na poziv. No, značajan trend je u mobilnoj tehnologiji gdje ljudi rado napuštaju staromodne telefonske pozive i umjesto toga biraju one mobilne.Kako će se strategija vaše tvrtke prilagoditi eri mobilnih telefona? Što ćete učiniti drugačije u smislu marketinga, prodaje i službe za korisnike? To su pitanja koja više ne možete ignorirati.
Kako su se promjenile navike kupaca
Tradicionalno, tvrtke koje imaju interes u održavanju snažnih odnosa sa svojim potrošačima, uložili su u svoje telefonske centrale i svoje komunikacijske kapacitete učinile još dostupnijima i otvorenijima. To je svakako potrebno, međutim navike potrošača se mijenjaju.
U samo posljednjih šest mjeseci ...
- Korištenje interneta i aplikacija na pametnim telefonima se povećalo za 15 milijuna korisnika.
- Video telefonija na pametnim telefonima se povećala za 18 milijuna korisnika.
- Interakcija na društvenim mrežama na pametnim telefonima se povećala za 7 milijuna korisnika.
Dok…
- Korištenje interneta na stolnim računalima poraslo je za 1 milijun korisnika.
- Video telefonija na stolnim računalima se smanjila za 3 milijuna korisnika.
- Interakcija na društvenim mrežama na stolnim računalima je smanjena za 2 milijuna korisnika.
Jasno je da mobiteli zauzimaju primat nad stolnim računalima. Kako se taj jaz nastavlja produbljivati, tvrtke će se morati prilagoditi. Veliki dio komunikacije s kupcima danas dolazi s mobilnih web preglednika, a ne poziva. Iako Adobe Analytics otkriva da najviše web posjeta i dalje dolazi sa stolnih računala (58%), taj jaz se sužuje. Kako mobilni web zauzima primat, brendovi će trebati novi pristup u komunikacijskom ophođenju s kupcima.
Preispitivanje marketinške strategije
Za djelatnike marketinga i službe za korisnike krajnje je vrijeme da preispitaju marketinšku strategiju, preispitaju vještine i razviju nove strategije koje bolje odgovaraju modernim prilikama. Najbolje je započeti razgovarajući sa nadređenima o procjeni njihove spremnosti za mobilni marketing. Da li su im potrebni novi razvojni talenti? Dodatna sredstva? Potpuno nova strategija?
Mobilna strategija treba sadržavati nekoliko ključnih elemenata. Ona uključuje web stranicu prilagođenu pregledavanju s mobitela, jednostavnu za navigaciju, s minimalnim brojem iskočnih elemenata koji bi mogli djelovati zbunjujuće na manjem ekranu. Odgovarajući dizajn je svakako vrijedna strategija jer pomaže stvaranju ugodnog iskustva mobilnim posjetiteljima.
Telefon i usluge u oblaku
Na kraju priče, ono što zapravo želimo istaknuti jest potreba za pronalaskom ravnoteže. Neupitno je da tvrtke s jedne strane itekako trebaju jake poslovne telefonske centrale s obzirom da pozivi čine značajan dio komunikacije unatoč njihovom blagom padu. U isto vrijeme, međutim, tvrtke trebaju tehnologiju u oblaku kao infrastrukturu za okrupnjavanje i pohranu informacija prikupljenih putem mobilnih komunikacija.
To je razlog zašto su unificirane komunikacije odgovor na posao 21. stoljeća. Unificirane komunikacije integriraju sve komunikacijske portale jedne tvrtke - telefonske linije, mrežu u oblaku i sve ostalo pod jednim krovom. To potiče i olakšava produktivnost zaposlenika, jača odnose s kupcima bez opterećenja o gubitku bilo kakvih informacija.
Za pomoć u korištenju ili uvođenju unificiranih komunikacija, razgovarajte sa stručnjacima iz Skvida još danas i započnite s radom.