Kako je Skvid povećao produktivnost osiguravajuće kuće
Kao vlasnik agencije za osiguranje, moj telefon je spas za moj posao a nadogradnja na VoIP je odlično rješenje i jedna od najboljih odluka koje sam napravio za svoj posao. Ako ste vlasnik neke agencije i niste proučili VoIP tehnologu, što čekate? Prihvaćanje novih tehnologija je borba za mnoge, uključujući i mene. Nisam tehnološki obučen čovjek, dapače, ja sam stara škola. Donedavno smo većinu marketinga radili kroz žute stranice. Na nedavnom sastanku bio sam oduševljen kad je prevladala tema o najnovijim tehnologijama i marketinškim praksama u društvenim medijima. Ta praksa mijenja način na koji poslujemo, a moramo ih početi koristiti. Ali veliko je pitanje gdje započeti? Dovoljno je znati da ne morate to učiniti odjednom. Započnite ondje gdje možete napraviti najveći utjecaj.
Odlučio sam početi s telefonskom centralom.
Kolega mi je rekao za VoIP centralu iz Skvida i koristi koje je on imao, a ja sam bio začuđen kada sam vidio sposobnosti i mogućnosti koje se nude.
Naših 10 ureda komunicira danas kao da smo jedan ured. Svaki djelatnik je automatski svakodnevno prijavljen u sustav - telefonski imenik je u centrali, svatko ga može vidjeti u realnom vremenu. Ako imate pitanje za nekoga u uredu ili na nekom drugom mjestu, mi koristimo naše sigurne kratke poruke, chat, i dobijemo izravan odgovor. Nemate pojma koliko vremena smo gubili čekajući da se vrati e-mail ili poziv. Probleme osiguranika danas rješavamo u sekundi što znači da imamo izvanrednu korisničku uslugu koja je presudna za naš uspjeh. Uvid u korisničko sučelje koje imamo omogućuje nam da učinkovitije upravljamo pozivima i učinimo dostupnima djelatnike koje naši klijenti žele. Možemo vidjeti da li su agenti na sastanku, ručku ili na liniji. Pozivima upravljamo odgovarajućim pomicanjem poziva na govornu poštu, slanjem na mobitel ili na neko drugo sredstvo za pomoć, a sve s klikom na gumb. Preusmjeravanje poziva na mobitel ili kućne telefone kada je to iznimno potrebno je lako jer svaki agent ima kontrolu nad svojim osobnim postavkama. Svaki agent je u mogućnosti upravljati svojim poslovnim komunikacijama učinkovitije, koje imaju koristi za cijelu firmu.
Kao vlasnik agencije vidim produktivnost cijele tvrtke u realnom vremenu ili samo povučem izvješća poziva koja mi pokazuju detaljne podatke poput primljenih, odlaznih i propuštenih poziva, njihovu duljinu i još mnogo toga što me čini informiranim i upućenim cijelo vrijeme. Ranije su mi agenti morali govoriti koliko su bili zauzeti, a sada točno vidim koliko su efektivno bili zauzeti. Broj propuštenih poziva se strahovito smanjio tako da ne ostavljamo posao „ispod stola“ za naše konkurente. Smanjili smo kapacitete za naplatu poziva za 40%, tako da agenti zastupnici ne koristite vrijeme namjenjeno prodaji odgovarajući na pitanja o naplati. Naša automatska tajnica u izborniku centrale je prva koja informira kupce o naplati. Također, uvidjeli smo uštedu na režijskim troškovima od oko 500 kn. Naši honorarni agenti su bez problema povezani s agencijom kroz telefonsku centralu, uredski prostor nije uvjet. Mogao bi sada nabrajati tako do unedogled ali nadam se da ste shvatili poantu.
VoIP tehnologija može promijeniti svoj posao, a vi bi trebali ozbiljno razmisliti o tome kako vaša agencija komunicira danas i kako biste vi mogli koristiti napredne značajke koje sam spomenuo.
Moja preporuka vam je da napravite istraživanje. Provjerite jeste li dobro ocjenili operatere i vidite da li imaju mogućnosti kao ove koje sam spomenuo. Za mene Skvid je bio način da se pokrenem, a ako i vi malo istražite, shvatit ćete zašto.